ثبت‌نام مدارس شاهد در یزد آغاز شد
کد خبر: 3815636
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

ثبت‌نام مدارس شاهد در یزد آغاز شد

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی، اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد خبر داد و گفت: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی آغاز شده و تا 17 خردادماه ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام مدارس شاهد در یزد آغاز شدمحمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی، اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در این استان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی آغازشده و به مدت دو هفته تا 17 خردادماه ادامه خواهد داشت.
وی از متقاضیان ثبت‌نام در این مدارس خواست در فرصت زمان اعلام‌ شده نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند و به همه خانواده‌های دانش آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی پایه اول در سال تحصیلی 99-98 توصیه کرد: تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به آدرس www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد زمان ثبت‌نام پایه هفتم دوره اول متوسطه را اول تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از پنجم تیرماه اعلام کرد که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از دانش آموزان میان‌پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود تصریح کرد: تمام ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر استان آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های شاهد و ایثارگر درزمینهٔ ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.

انتهای پیام

captcha