راهبرد اصلي پليس در اربعین، ايجاد آرامش و امنيت برای زائران است
کد خبر: 3815637
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
علیمحمدی:

راهبرد اصلي پليس در اربعین، ايجاد آرامش و امنيت برای زائران است

گروه اجتماعی - رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از بسیج امکانات، برای خدمت رسانی به زائرین در جهت امنیت و آرامش، در اربعين امسال خبر داد .

راهبرد اصلي پليس در اربعین، ايجاد آرامش و امنيت برای زائران است
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مهرداد علي‌محمدي، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام امروز هشتم در حاشيه جلسه شورای هماهنگي اربعين حسيني(ع) در شهرستان مهران با بیان این مطلب اظهار کرد: نخستین و مهم‌ترین راهبرد پلیس ، مدیریت، ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است، به گونه ای که هموطنان عزیز هیچ دغدغه‌ای از این نظر نداشته باشند.
اين مقام انتظامي افزود: مهم‌ترین وظیفه و هدف پلیس در ماموریت اربعين، پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت است، بنابر این برای انجام درست و دقیق این موضوع، علاوه بر کارکنان پایور و وظیفه، بايد از ظرفيت نگهبانان محله، موسسات حفاظتی و مراقبتی، بسیج و یگان‌های حفاظت سایرسازمان‌ها نیز بهره برد.
وی یادآورشد: مدیریت کارآمد ترافیک در جاده‌ها ،یکی دیگر از راهبردهای اساسی پلیس در مراسم بزرگ اربعین است و اجرای درست آن سهم بسزایی در کاهش سوانح دارد.
علیمحمدی در پایان گفت: باید با هماهنگی و جدیت، موضوعات مربوط به اربعین سال 98 را دنبال کنیم و از تمامی ظرفیت ها و امکانات در جهت رفع مشکلات استفاده کنیم.
انتهای پیام
captcha