«امة الاسلام» جدیدترین اثر گروه محمدرسول‌الله برای روز قدس + دانلود
کد خبر: 3815659
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

«امة الاسلام» جدیدترین اثر گروه محمدرسول‌الله برای روز قدس + دانلود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ گروه همخوانی محمدرسول‌الله تهران بزرگ جدیدترین اثر همخوانی خود را که پخش آن به تازگی از شبکه‌های صدا و سیما آغاز شده، به روز قدس اختصاص داده است.

به گزارش ایکنا؛ اثر جدید گروه همخوانی محمدرسول الله(ص) همزمان با نزدیکی به روز جهانی قدس و با عنوان «امة الاسلام» با پخش از شبکه‌های مختلف صدا و سیما رونمایی شد.
این اثر به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی آیه و با همکاری سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تولید شده و شعر آن را «عبدالصمد مرزوقی» سروده است. همچنین تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده «محمد تربتی طرقبه» بوده است.
گروه مدیحه‌سرایی محمدرسول‌الله(ص) بسیج تهران سال ۱۳۹۴ با هدف تولید آثار فاخر دینی و انقلابی با تجمیع تعدادی از گروه‌های برتر تهران و توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران راه‌اندازی شد تا بزرگترین گروه مدیحه‌سرایی کشور تشکیل شود.
اعضای این گروه طی این مدت با حضور در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، بین‌الحرمین، امامین کاظمین(ع)، حضرت عبدالعظیم(ع)، احمد‌بن موسی‌الکاظم(ع) و بسیاری از نقاط تاریخی و دیدنی کشور از جمله حافظیه شیراز، سواحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، ناوشکن دماوند و... به اجرای آثار پرداخته که در مناسبت‌های مختلف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه‌ها پخش شده است. 

انتهای پیام 

captcha