روایت تصویری محافل بزرگ انس با قرآن در جغتای
کد خبر: 3815724
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵

روایت تصویری محافل بزرگ انس با قرآن در جغتای

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل بزرگ انس با قرآن همزمان با سومین شب از لیالی قدر با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری، هفتم خردادماه در شهرستان جغتای برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ ؛ این محافل نورانی که با اجرای ابراهیم الهی همراه بود، ابتدا و از ساعت ۱۹ در سالن 9 دی سپاه مقاومت شهرستان جغتای و سپس از ساعت ۲۲ در مسجد جامع شهرستان جغتای برگزار شد.
در این محفل نورانی شیخ محمدحسین مطرود؛ قاری و مبتهل بین‌المللی از کشور عراق و مؤذن حرم امام حسین(ع) به  ابتهال‌خوانی و محمدرضا جعفری زاده؛ حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات خود پرداخت و سپس امید رمضانی، قاری کشوری و امیرحسین پیوندی؛ قاری نوجوان آیاتی از کلام ا.. مجید را تلاوت کردند.
این محافل پرفیض و فضیلت قرآنی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جغتای و با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی اکبر موحدی پور؛ امام جمعه شهرستان جغتای، حجت‌الاسلام حسین خانی؛ ریاست اداره اوقاف شهرستان جغتای، دکتر مرتضی محبی فر؛ فرماندار شهرستان جغتای و دیگر مسئولین برگزار شد و تلاوت قرآن توسط سید احمد سجادی؛ قاری ممتاز شهرستانی و اجرای گروه تواشیح نورالهدی از دیگر برنامه‌های این محافل قرآنی بود.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام 
captcha