برخی سران عرب تماشاگر به سرانجام رسیدن معامله قرن هستند
کد خبر: 3815732
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
شیخ صادق النابلسی:

برخی سران عرب تماشاگر به سرانجام رسیدن معامله قرن هستند

گروه بین‌الملل - شیخ «صادق النابلسی»، از علمای لبنان و خطیب مسجد الزهرای شهر صیدا، تأکید کرد: برخی از سران عرب سعی دارند تا معامله قرن را در لفافه‌ای از دین و سیاست عرضه کنند؛ آنان بی‌تفاوت به مظلومیت فلسطین، به سرانجام رسیدن معامله قرن را تماشا می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شیخ «صادق النابلسی»، از علمای لبنان و خطیب مسجد الزهرای شهر صیدا، طی دیدار با شیخ سلیم سوسان، مفتی اهل سنت این شهر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، در خصوص فلسطین با وی گفت‌وگو کرد.

شیخ النابلسی گفت: مسئله فلسطین در حال گذار از مراحل سرنوشت‌سازی است که برخی سران عرب در این میان سعی دارند معامله قرن را در لفافه‌ای از دین و سیاست عرضه کنند. آنان در تلاش‌اند نمایش جدیدی به پا کنند که رژیم صهیونیستی قهرمان آن باشد.

وی افزود: برخی واکنش‌های سران عرب کاملاً با موضع‌گیری‌های آمریکایی ـ اسرائیلی، که بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران است، همخوانی دارد؛ این واکنش‌ها صراحتاً اعلام دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است که قاطعانه برای دفاع از فلسطین ایستادگی می‌کند؛ در حالی که برخی سران عرب با بی‌تفاوتی به مظلومیت فلسطین، به سرانجام رسیدن معامله قرن را تماشا می‌کنند.

النابلسی در پایان اظهار کرد: بر مردم لبنان واجب است که هوشیارانه و متحد، موضع‌گیری درستی را در برابر معامله قرن اتخاذ کنند و سرسختانه احتمالِ خطرناک بیرون کردن پناهندگان فلسطینی از لبنان را پیگیری کنند.
انتهای پیام
captcha