دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3815735
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر و از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس در پیامی از عموم مردم استان، برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
متن این پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا
بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم؛ روزی که با تدبیر حضرت امام راحل(ره) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایه‌گذاری شد و به فضل الهی قدس شریف با تفکر انقلاب اسلامی ایران آزاد خواهد شد.
آنچه در شرایط آخرالزمان مورد تأسف می‌باشد این است که هم قدس و هم حرمین شریفین در اشغال بیگانگان قرار دارند و خداوند در قرآن فرموده که سخت‌ترین دشمن شما یهود است، این قوم (صهیونیست‌ها) همچنان ظالم، خودپرست، مظلوم‌کش، نژادپرست در طول تاریخ بوده و هستند و رد پای کثیف آنان در همه جا از مسائل فرهنگی و اجتماعی تا جنگ‌های بین‌المللی و ظهور کمونیست و کشته شدن میلیاردها انسان وجود دارد.
در آزمایش بزرگی قرار داریم، سکوت برخی از کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی لکه ننگی‌ بر مدعیان خادم‌الحرمین الشرفین است؛ البته هر چه رژیم آل‌سعود و آل خلیفه چهره سیاه خود را نمایان می‌کنند از سویی دیگر کشورهای اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی زمینه سرنگونی اسرائیل غاصب و حامیانش را بیش از هر زمانی سرعت داده‌اند.
آنچه در این برهه زمانی از اهمیت مضاعفی برخوردار است نقش پررنگ جوانان با بصیرت ایرانی و عربی در بیداری ملت‌ها و قطع وابستگی جهان اسلام از سیستم سرطانی استکبار در تمامی مناسبات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار و ولایتمدار استان خراسان‌جنوبی، از آحاد جامعه که دل در گرو عزت و سربلندی امت اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم با لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در مراسم راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز قدس حضور انقلابی یابند.
سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند
انتهای پیام

captcha