روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است
کد خبر: 3815750
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: روز قدس بزرگ‌ترین نماد همدلی و هم‌زبانی مسلمانان و مستضعفین جهان در برابر رژیم غاصب اسرائیل است و مهم‌ترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف و جلوگیری از همه تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین امت اسلام ایجاد کند.

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله قدرتی در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با بیان این‌که حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف موجب ترس و وحشت دشمنان می‌شود، گفت: اعلام روز جهانی قدس به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خمینی (ره) درواقع آغازی بر کشیدن خط بطلان به حیات رژیم جعلی صهیونیست و اسرائیل است و به همین دلیل این روز نماد همدلی، وحدت و همبستگی امت اسلامی با مردم مظلوم و مسلمانان فلسطین و مبارزه با ظلم و استبداد است.
مقام ارشد قضایی استان افزود: اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ بار دیگر گستاخی رئیس جمهور آمریکا را ثابت کرد و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با تکیه‌بر حمایت‌های امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان اجازه نخواهند داد که دشمنان امت اسلامی و مردم فلسطین به اهداف شوم و غیرانسانی خود برسند.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین در مقابل رژیم منحوس صهیونیست است و به گذشته طولانی این مبارزات، سندیت و اصالت بخشیده است و ملت ایران به همراه سایر امت اسلامی در روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهد داد و بار دیگر وحدت و همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام خواهد داشت.
وی تأکید کرد: روز قدس بزرگ‌ترین نماد همدلی و هم‌زبانی مسلمانان و مستضعفین جهان در برابر رژیم غاصب اسرائیل است و مهم‌ترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف و جلوگیری از همه تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین امت اسلام ایجاد کند.
رئیس شورای مسئولان قضایی استان خاطرنشان کرد: بدون شک ملت شریف ایران به‌عنوان طلایه داران آزادی قدس شریف با لبیک به آرمان حضرت امام (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب (دام عزه العالی)، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عظمت نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی در پایان تأکید کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر با وحدت و همبستگی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند و باید در روز جهانی قدس همه مردم و مسئولان با حضور باشکوه و گسترده خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت کنند تا روزی که رژیم منحوس و غاصب صهیونیست ریشه‌کن شود.

انتهای پيام

captcha