150 نفر از ایتام بر سر سفره مهربانی یک خیر ابهری افطار کردند
کد خبر: 3815798
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

150 نفر از ایتام بر سر سفره مهربانی یک خیر ابهری افطار کردند

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: 150 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بر سر سفره مهربانی یک خیر ابهری افطار کردند.

150 نفر از ایتام بر سر سفره مهربانی یک خیر ابهری افطار کردندبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن داودی، رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر امروز 9 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برپایی سفره‌های افطاری و اطعام خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران است.
وی مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد و خدمات‌رسانی به جامعه هدف را اثربخش دانست و افزود: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود منابع در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند به جامعه هدف این نهاد جاری شود.
داودی در ادامه از برپایی سفره افطاری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان ابهر، 150 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بر سر سفره مهربانی یک خیر ابهری افطار کردند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار و 750 خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان ابهر در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، افزود: امیدواریم با مشارکت مطلوب خیران ابهری در طرح اطعام و افطاری در روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان زمینه برپایی سفره‌های مهربانی برای اطعام مددجویان تحت حمایت این نهاد و بهره‌مندی خیران از فضای معنوی این ماه فراهم شود.
انتهای پیام
captcha