پویش دانش‌آموزی «مدافعان قبله» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3815910
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

پویش دانش‌آموزی «مدافعان قبله» در رشت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - پویش دانش‌آموزی «مدافعان قبله» با محور اعلام آمادگی برای مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس شریف همزمان با راهپیمایی روز قدس در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران،‌ از برگزاری پویش دانش‌آموزی «مدافعان قبله» خبر داد و اظهار کرد: این پویش با محور اعلام آمادگی برای مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس شریف همزمان با راهپیمایی با شکوه روز قدس در رشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری پویش «مدافعان قبله» ایجاد، تقویت و حفظ روحیه دشمن‌ستیزی در فضای دانش‌آموزی و ایجاد میدانی برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در جهت اسکتبارستیزی است.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان اجتماع بزرگ دانش‌آموزی «فرزندان رمضان‌المبارک» را از دیگر برنامه‌های اتحادیه عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان انقلابی انجمن‌های اسلامی با در دست گرفتن تابلونوشته‌ها و پلاکاردهایی تحت عنوان «ما فرزندان رمضان هستیم؛ ما را از تحریم نترسانید» در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

فتحی‌پور با اشاره به سخن رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا مبنی بر در اختیار گذاشتن یک شماره اختصاصی برای تماس ایرانی‌ها و آمادگی به مذاکره و جریان‌سازی‌های رسانه‌ای در فضای بین‌الملل، خاطرنشان کرد: در قالب مجموعه‌ای نمایشگاهی تعداد اندکی از خیانت‌های آمریکا و سران استکباری آن در برابر کشور و ملت عزیزمان با استفاده از عنصر خلاقیت اعداد و با اشاره به شماره‌های از قبل اعلام شده تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha