موضوع فلسطین «اعتقادی» است
کد خبر: 3815919
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

موضوع فلسطین «اعتقادی» است

گروه سياست و اقتصاد - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: موضوع فلسطین یک موضوع عادی نیست اعتقادی است، اول اینکه قدس اولین قبله مسلمین است؛ دوم اینکه بیت‌المقدس جایی است که پیامبر (ص) از آنجا به معراج رفته؛ مهم‌تر از همه اینکه مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

موضوع فلسطین یک موضوع عادی نیست اعتقادی است

به گزارش ایکنا از قزوین،‌ شب گذشته نهم خرداد چهارمین محفل انس با قرآن سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور امام‌جمعه شهر اقبالیه، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، نیروهای انتظامی و نظامی، کارمندان ادارات در مسجد توحید اقبالیه برگزار شد.
علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در این مراسم اظهار کرد: فلسفه ماه رمضان در چند چیز خلاصه می‌شود اول قوی کردن اراده است، ما چه اندازه اراده خود را تقویت کردیم؟ باید بنگریم و ببینیم در رابطه با برخی کارها اراده سست خود را قوی کردیم یا خیر؟
وی بیان کرد: باید اراده خود را قوی کنیم ما می‌توانیم و باید از ظرفیت این ماه مبارک استفاده کنیم؛ در ماه مبارک رمضان باید با قرآن انس بیشتری بگیریم خداوند فرموده ما قرآن را در این ماه عزیز نازل کردیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین بیان کرد: در این ماه باید تقوای خود را بالا ببریم تا در برابر حملات شیطان سپری محکم داشته باشیم؛ در این ماه می‌شود این سپر را محکم‌تر کرد.
این مسئول در ادامه با اشاره به روز قدس یادآور شد: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است؛ تمام اندیشه‌ها و حرکت امام(ره) ارزشمند و حکیمانه بوده است.
معبودی افزود: داستان فلسطین یک داستان عادی نیست اعتقادی است، اول اینکه قدس اولین قبله مسلمین و جزو ناموس امت اسلامی است. دوم اینکه بیت‌المقدس جایی است که پیامبر از آنجا به معراج رفته و از نظر اعتقادی مهم است؛ مهم‌تر از همه اینکه مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم قرار گرفته‌اند.
وی تأکید کرد: حس انسانی می‌گوید باید از مظلوم دفاع کنیم نه‌تنها مسلمین بلکه تمام دنیا باید این حس انسان‌دوستی را داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: امروز طرح معادله قرن را راه انداختند، البته این‌ها بعد از پیروزی انقلاب طرح‌های زیادی در رابطه با همین فلسطین انجام دادند و به نتیجه نرسیدند و ان‌شا الله در این هم به نتیجه نخواهد رسید.
وی تصریح کرد: امسال روز قدس نسبت به سال‌های گذشته اهمیت بیشتری دارد و باید همه در این راهپیمایی شرکت کنیم؛ به قول شهید مطهری یزید و شمر زمان همین استکبار جهانی هستند.
معبودی ابراز کرد: ان‌شا الله توطئه استکبار جهانی نقش بر آب خواهد شد و امت اسلامی شاهد این خواهد بود که این طرح جدید آن‌ها هم پوچ خواهد بود و شکست خواهد خورد.

انتهای پيام

captcha