همایش ملی آینده پژوهی فرهنگی ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3815920
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
29 خردادماه 98؛

همایش ملی آینده پژوهی فرهنگی ایران برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ همایش ملی «آینده پژوهی فرهنگی ایران؛ دانشگاه و چالش‌های فرهنگی دهه پنجم انقلاب» اواخر خردادماه در دانشگاه تربیت مدرس، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه و حمایت دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، همایش ملی «آینده پژوهی فرهنگی ایران؛ دانشگاه و چالش‌های فرهنگی دهه پنجم انقلاب» برگزار می‌شود.

از جمله محور‌های این همایش می‌توان به «دانشگاه و آسیب شناسی آینده فرهنگ تولید علم در ایران»، «دانشگاه، فضای مجازی و تغییرات فرهنگی» و «دانشگاه و اثر بخشی اجتماعی فرهنگی» اشاره کرد. این همایش همچنین یک بخش ویژه با موضوع «مفهوم پردازی و تصویرسازی فرهنگی ایران در دهه پنجم انقلاب» دارد.

یادآور می‌شود، مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ خردادماه است و زمان برگزاری این همایش ۲۹ خردادماه در محل دانشگاه تربیت مدرس خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در همایش آینده پژوهی فرهنگی ایران می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۶۵۵۸۵ تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی این همایش به نشانی www.jdtm.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha