نشست «حمايت از انتفاضه ملت فلسطين» در «كويته» پاکستان
کد خبر: 3815944
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

نشست «حمايت از انتفاضه ملت فلسطين» در «كويته» پاکستان

گروه بین‌الملل ـ نشست اندیشمندان شیعه و سنی با عنوان «حمایت از انتفاضه ملت فلسطین» در شهر «کویته» مرکز ایالت «بلوچستان» پاکستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از پاکستان، در اين مراسم كه دیروز(9 خردادماه) با حضور علامه مقصود علی دومکی، مسئول ارشد حزب مجلس وحدت مسلمین، شخصيت‌هاي مذهبی و سياسي كويته و جمعي از فعالان رسانه‌ای در باشگاہ خبری شهر کویته برگزار شد، سخنرانان بر اهميت سياست ادامه حمايت از ملت مظلوم فلسطين تأكيد كردند.
 
آن‌ھا با حمایت از تظاهرات روز قدس در اين نشست گفتند: ادامه مقاومت و حق‌طلبي ملت فلسطين، مهم‌ترين راه براي مبارزه با رژيم صهيونيستي است و خون شهدا نوید پیروزی فلسطین را خواهد داد۔

عطا الرحمن، اندیشمند پاکستانی نيز پرونده فلسطين را بزرگترين و محوری‌ترين موضوع مورد اهتمام دنيای اسلام دانست و گفت: متاسفانه برخی سران عرب و کشورهای اسلامی فلسطین را به حال خودشان رها کردند و بر سر این قضیه شامل توطئه شدند۔

ملک عبدالولی کاکر، فعال سیاسی بلوچستان نیز با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی گفت: امت اسلام با این ارتش بزرگ هنوز مشکل قدس و کشمیر را نتوانستند بجایی برسانند۔

عبدالحق هاشمی، امیر جماعت اسلامی بلوچستان نیز با تأکید بر این که  فلسطين بايد به نخستين و مهمترين هدف جهان اسلام تبديل شود، گفت: تاسیس رژیم جعلی اسرئیل توطئه استعمار پیر انگلیس بودہ است و امروز جھان اسلام باید از قضیه فسلطین و کشمیر حمایت کند۔
نشست «حمايت از انتفاضه ملت فلسطين» در «كويته» پاکستان
انتهای پیام
captcha