راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز آزادی فلسطین خواهد بود
کد خبر: 3815951
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز آزادی فلسطین خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به‌واسطه حضور امت اسلام در این روز زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه‌ساز آزادی فلسطین خواهد بود

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان شب گذشته 9 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار استان سمنان به حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: آمریکا می‌خواهد قدس را به صهیونیست‌ها واگذار کند.

وی ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره) «قدس پاره تن اسلام است» و بر هر مسلمانی حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف است که راهپیمایی روز جهانی قدس به‌واسطه حضور امت اسلام در این روز زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه فکر شیطانی واگذاری فلسطین به رژیم صهیونیستی ننگین‌ترین معامله قرن است، افزود: این فکر و خیال خام با راهپیمایی حماسی ملت‌های مسلمان در روز قدس به‌جایی نخواهد رسید.

آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد: باید شکست آشکاری به این معامله ننگین قرن داده شود که در این راستا ملت‌های مسلمان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر جمله «ما می‌توانیم» را به جهانیان اثبات خواهند کرد و به حقیقت آزادی قدس با این جمله محقق خواهد شد.

به گفته وی؛ دست خداوند متعال با جمعیت است و بنابراین اگر در خانه بنشینیم و بگوییم تو ای خدا کاری بکن و اهداف شوم مستکبران را با شکست مواجه کن؛ قطعاً و حتماً نمی‌شود؛ بنابراین باید ایستاد و حرکت کرد تا ظلم ظالمان به پایان رسد که از مردم ولایی، شهیدپرور و پیشگام در کارهای خیر می‌خواهم بار دیگر و همچون سال‌های گذشته حضوری باشکوه، کوبنده، حماسی و حداکثری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

انتهای پیام

captcha