قدس، حق مسلم اسلام است
کد خبر: 3815982
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی:

قدس، حق مسلم اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی گفت: بر همه ما لازم است که هم حق مسلم فلسطینی‌ها را حفظ کنیم و هم حق مسلم اسلام را که قدس مال اسلام و مسلمین است، محترم بشماریم. 

قدس، حق مسلم اسلام استبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: سلام بر انبیا و اولیا که بنیان‌گذاران کعبه و قدس‌اند، سلام بر پیروان همه انبیا و اولیا و ائمه علیهم السلام که راهیان راه انبیا و اولیایند، سلام بر ملت بزرگ ایران اسلامی که پیام آسمانی رهبر انقلاب، امام امت را محترم شمردند. 
 
این مرجع تقلید ادامه داد: جریان قدس، مخصوصا جریان ننگین معامله قرن، دو خطر و دو غده بدخیم را به همراه دارد؛ یکی ستم به مظلومان و یکی اهانت به مکتب. 
 
وی گفت: هم نسبت به فلسطینی‌های آسیب‌دیده ستم روا داشته‌اند و هم نسبت به اصل مکتب یعنی اسلام اهانت کرده‌اند؛ بر همه ما لازم است که هم حق مسلم فلسطینی‌ها را حفظ کنیم و هم حق مسلم اسلام را که قدس مال اسلام و مسلمین است، محترم بشماریم. 
 
آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی اظهار کرد: از همه شما حق‌شناسی می‌کنیم و ان شاءالله عبادات شما هم مقبول باشد و ارواح مطهر شهدای ما با شهدای صدر اسلام محشور باشند.

انتهای پیام

captcha