برگزاری محفل انس با قرآن در هشترود
کد خبر: 3815986
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

برگزاری محفل انس با قرآن در هشترود

گروه فعالیت‌های قرآنی - محفل انس با قرآن با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی در زندان هشترود برگزار شد.

قرآن زمینه ساز زندگی بهتر برای بشریت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام اسلام غلامی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، عصر روز پنجشنبه نهم خردادماه  در زندان هشترود برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسلام غلامی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این محفل گفت: قرآن زمینه ساز زندگی بهتر برای بشریت است و نباید این کتاب آسمانی در کمدها و طاقچه‌ها بایگانی شود.

وی خاطرنشان کرد: قرآن باید در جسم و روح انسان جریان داشته باشد تا انسان دچار سردر گمی و بی بند و باری نشود.

حجت‌الاسلام غلامی، افزود: بشریت باید از رهنمودهای قرآن بیش از پیش بهره‌مند شود تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد.

رحیم مختارپور، رئیس زندان هشترود نیز در این مراسم گفت: در این ندامتگاه کلاس‌های مختلفی از قبیل آموزش روخوانی و روانخوانی برای باز گرداندن افراد بزهکار به آغوش جامعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در زندان هشترود افراد زیادی دربند هستند که نیازمند کمک مالی برای آزادی از حبس هستند؛ از این رو ما از تمامی افراد نیکوکار خواهشمندیم که در حد توان برای آزادسازی زندانیان، کمک حال سازمان زندان‌ها و ستاد دیه باشند تا مجرمان غیر عمد از زندان آزاد شوند.

مختارپور، ادامه داد: زندانیان جرائم غیر عمد زندان هشترود که عمدتا از پرداخت مهریه و نفقه عاجز هستند از مظلوم‌ترین افراد جامعه هستند که به خاطر ناملایمات جامعه و نداشتن تمکن مالی در حبس به سر می‌برند.

انتهای پیام

captcha