امروز اسرائیل نگران اصل موجودیت خودش است؛ نه شعار نیل تا فرات
کد خبر: 3816012
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

امروز اسرائیل نگران اصل موجودیت خودش است؛ نه شعار نیل تا فرات

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اسرائیل به جای شعار «نیل تا فرات» دیوارهای سخت و بتنی دور خودش کشیده است، گفت‌: همین ایستادگی شما و فرزندان شما و همین روزهای قدس باعث شده امروز اسرائیل نگران اصل موجودیت خودش باشد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حا‌ج‌صادقی،‌ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز،‌ 10 خردادماه در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر رشت، «لَئِن شَكَرتُم لَأَزيدَنَّكُم» را سنت قرآنی دانست و اظهار کرد:‌ وجود چنین امتی مومن، بصیر، انقلابی و ثابت‌قدم در دفاع از ارزش‌های الهی بسی جای سپاسگزاری دارد.

وی امت ولایی و انقلابی ایران را مصداق بارز آیه «إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا» دانست و افزود:‌ ملت ایران چهل سال است که در برابر انواع فشارها و تهاجم‌های جبهه استکبار ایستاده است و به فرموده امام راحل سابقه بهتری از مردم زمان رسول‌الله(ص) و اهل بیت(ع) دارد لذا باید قدردان چنین مردمی باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثابت‌قدم ماندن در صراط مستقیم را ودیعه الهی دانست و تصریح کرد:‌ علیرغم همه فتنه‌ها و حمله‌ها و سختی‌ها و ناملایماتی که از ناحیه دشمنان به مردم رسیده و با وجود همه نامهربانی‌ها و قصورهایی که مردم از مدیران می‌بینند، اما این مردم حساب انقلاب را از همه چیز جدا کرده‌اند و مدافع اصول انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان مانند صدر اسلام به دین خدشه وارد کنند.

حاج‌صادقی خدمتگزاری برای مردم را بزرگترین عبادت دانست و یادآور شد:‌ رهبر انقلاب فرمودند که امروز خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با استکبار است و لذا هر کسی در هر مسئولیتی هرچه بیشتر توفیق خدمتگزاری داشته باشد، نقش پررنگتری در سنگرنشینی انقلاب دارد.

وی با اشاره به گذشت چهل سال از تدبیر معمار کبیر انقلاب مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و مقایسه وضعیت رژیم اشغالگر فلسطین در طی این دوران، خاطرنشان کرد:‌ صهیونیسم یک اقلیت از یهود است و قرآن کریم نیز یهودیان را یکسان نمی‌بیند. این اقلیت که جنبه فتنه‌گری و توطئه‌چینی دارند از زمان حضرت موسی(ع) بوده‌اند و تا زمان ظهور پیامبر خاتم(ص) بسیاری از انبیای الهی را کشتند. در دوران رسول‌الله نیز همین اقلیت از سرسخت‌ترین دشمنان اسلام و مایه آزار و اذیت پیامبر(ص) بودند و تفکرات انحرافی و اعمال زشت داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقلیت یهود در دوران ما نیز انواع جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند، عنوان کرد:‌ رژیم اشغالگر، ستمگر و کودک‌کش قدس از زمان تولد نحسش تاکنون دو دوران را سپری کرده است؛ دوران اول که از سال 1948 میلادی تا سال 1979 میلادی و مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد، دوران صعود و شعار «نیل تا فرات» و شکست ارتش‌های عربی است، اما اگر انقلاب اسلامی در مقابل اسرائیل وجود نداشت، این رژیم همچنان رو به جلو در حرکت بود.

وی تحقیر مسلمانان و آواره کردن فلسطینیان و سرکوب ارتش‌های عربی را از جمله اقدامات اسرائیل در دوران اولش دانست و بیان کرد:‌ دوران دوم اسرائیل به عمر چهل ساله انقلاب برمی‌گردد لذا انقلاب اسلامی ایران با قاطعیت و صراحت رژیم غاصب صهیونیستی را به مشروعیت نمی‌شناسد و حذف اسرائیل از صحنه روزگار را آرمان خود می‌داند.

حاج‌صادقی با اشاره به اذعان سرکردگان رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی اسرائیل را رقم زده است، اضافه کرد:‌ رهبر انقلاب 25 سال آینده را موعد نابودی اسرائیل قرار دادند، اما این رژیم ستگر آرام آرام در حال نابودی است، زیرا در گذشته مشکل اسرائیل سنگ در دستان فلسطینی‌ها بود، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز آن سنگ‌ها به موشک‌های دوربردی تبدیل شده که گنبد آهنین هم جلودارش نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اسرائیل به جای شعار «نیل تا فرات» دیوارهای سخت و بتنی دور خودش کشیده است، گفت‌: همین ایستادگی شما و فرزندان شما و همین روزهای قدس باعث شده امروز اسرائیل نگران اصل موجودیت خودش باشد. اسرائیلی که در ظرف چند روز ارتش‌های عربی را شکست داد، در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه خودش شکست را پذیرفت و امسال نیز بیشتر از 48 ساعت نتوانست مقاومت کند و بعد از آتش‌بس از مواضعش عقب‌نشینی کرد.

وی با اشاره به عصبانیت دشمنان از انقلاب ما و امت ما و سپاه پاسداران ما، ادامه داد:‌ انقلاب اسلامی غاصب و متجاوز را سر جای خودش می‌نشاند و لذا رزمندگان این مرز و بوم آماده هستند با اولین فرمان فرمانده معظم کل قوا همه پایگاه‌های استکباری منطقه را نابود کنند. به لطف الهی و با هدایت‌ها و مدیریت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امروز ارتش و سپاه جمهوری اسلامی در عالی‌ترین وضعیت خودش هم از حیث قدرت نظامی و امکانات و ابزارها و هم از حیث نیروی انسانی و اشراف اطلاعاتی قرار دارد و کوچک‌ترین حرکت دشمنان را سرکوب می‌کند.

حاج‌صادقی آرمان صدور انقلاب را محقق شده دانست و یادآور شد:‌ امام خمینی(ره) وعده داد که انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد لذا این سنگرهای کلیدی که امام به دنبال فتح آنان بود، قلوب ملت‌هاست و امروز قلوب ملت‌ها با ماست و روحیه استکبارستیزی را از ما یاد گرفته‌اند.

وی راهپیمایی روز قدس را به مثابه عبادات ماه رمضان موجب تقرب الهی دانست و تاکید کرد:‌ آمریکا دیگر نگران حزب‌الله لبنان و حزب‌الله سوریه و حزب‌الله عراق نیست، بلکه می‌ترسد حزب‌الله در لندن و واشنگتن فریاد استکبارستیزی بلند کند لذا دشمن ذلت را پذیرفته و انقلاب اسلامی عزت را به دست آورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به توطئه جدید دشمن بعد از چهل سال فتنه‌انگیزی و دسیسه‌چینی، یادآور شد:‌ دشمن دریافته است که عنصر ولایت موجب روحیه استقامت ملت و تحمل‌پذیری آنان در برابر مشکلات و خستگی‌ناپذیریشان نسبت به انقلاب شده است. در واقع رهبری بصیر و هوشیار اجازه نداده در مسیر حرکت انقلاب کوچک‌ترین زاویه‌ای ایجاد شود.

وی ولایت را تضمین‌کننده حرکت انقلاب در صراط مستقیم و حفظ تبری و تولی دانست و افزود:‌ در ادبیات دینی ما شرک‌ستیزی و توحیدگرایی در کنار هم آمده و کفر به طاغوت مقدمه ایمان به خدا قرار گرفته است لذا نمی‌توان بدون تبری اهل تولی بود و انقلابی‌گری بدون روحیه استکبارستیزی معنا ندارد.

حاج‌صادقی کاهش نفوذ کلام و تاثیرگذاری ولایت را یکی از نقشه‌های شوم دشمن دانست و اظهار کرد:‌ علیرغم همه نقشه‌ها روز به روز پیوند امت با ولایت قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. بحمدلله رهبری دوم انقلاب از جنس رهبری اول بود و لذا دشمن به خیال خام خودش می‌خواهد کاری کند رهبری سوم از جنس رهبران اول و دوم نباشد، اما انشاءالله رهبری سوم را بقیه‌الله(عج) به دست خواهد گرفت. بی‌تردید وجود مقام معظم رهبری با این خداباوری و بصیرت و هوشیاری و تسلط بر اوضاع جهان هدیه الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولایت را سیاستگذار نظام اسلامی و ولایی دانست و متذکر شد:‌ مسئولان فراموش نکنند که سرباز نظام اسلامی هستند و باید تلاش کنند سیاست‌های ولایت را اجرایی کنند. هر کجا ولایتمدارانه عمل کردیم پیروزی و موفقیت نصیب ما شده و هرکجا فرمان‌بردار ولایت نبودیم، آسیب دیده‌ایم. اگر از همان اول بر اقتصاد مقاومتی به عنوان سیاستگذاری ولی فقیه پافشاری می‌کردیم، امروز با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم دشمنان مواجه نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن روحیه جهادی و انقلابی مردم ماست که در دوران دفاع مقدس شکل گرفته، تاکید کرد:‌ دشمن می‌خواهد روحیه عاشورایی ما را از بین ببرد، زیرا نمی‌تواند با کسانی که شعار «هیهات منا الذله» سر می‌دهند مقابله کند.

حاج‌صادقی گام دوم انقلاب را نیازمند تقویت استقامت فکری و استقامت عملی دانست و تصریح کرد:‌ در گام دوم انقلاب ماموریت داریم عالم را آماده نهضت ظهور کنیم و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی امر(عج) است لذا دانشگاه ما، حوزه علمیه ما، مسجد ما، هیئت ما، بازار ما و اداره ما باید صحنه تقویت این دو استقامت باشد تا بتوانیم با شبهاتی که ذهن جوانان را گرفتار لغزش می‌کند مقابله کنیم، زیرا با هجمه سنگین دشمن به اصول و مبانی انقلاب مواجه هستیم.

وی ایجاد اختلاف در مسلمانان از طریق طرح «معامله قرن» را آخرین حربه دشمنان اسلام دانست و گفت:‌ طرح معامله قرن می‌خواهد مسلمانان را به جان اسلام ناب بیاندازد و آنان را تبدیل به مجریان نقشه‌های استکباری و صهیونیستی کند، اما امروز به برکت امت انقلابی ایران تاریخ تکرار نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان آل سعود را صحنه‌گردان استکبار در طرح معامله قرن دانست و اضافه کرد:‌ همانگونه که جبهه مقاومت در سوریه و عراق و فلسطین پیروز شده، پیروزی جبهه مقاومت یمن نیز نزدیک است و لذا طرح معامله قرن اوج درماندگی استکبار را از توطئه‌چینی علیه مسلمانان نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد:‌ آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش بدانند که ما از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و به تاسی از حضرت ابوالفضل عباس(ع) برای حفظ انقلابمان که حیات دوباره اسلام است، از جانمان می‌گذریم لذا کوچک‌ترین اقدام دشمن علیه این کشور و این نظام شکست سختی را متوجه استکبار و عمال منطقه‌ای آن خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha