معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل می‌شود
کد خبر: 3816013
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
رئیس قوه قضاییه:

معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل می‌شود

گروه سیاسی ــ‌ رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن خواهد شد، گفت: این وعده الهى را برای آزادی قدس شریف را وعده حتمى می‌بینیم.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در بیرجند در جمع خبرنگاران در رابطه با پیام حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: خود این اجتماع عظیم پیام است، این اراده‌هاى پولادین و با این حضور بسیار گسترده مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هم پیام به دوستداران انقلاب اسلامى و جبهه انقلاب اسلامى در دنیا و هم پیام حتمیت آزادى قدس شریف را به همراه دارد.

وی با اشاره به پیام این حضور براى دشمنان و استکبار جهانى و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: اراده پولادین ملت به پشتوانه پروردگار متعال آن است که نابودى ظلم حتمى است و انشاءالله حاکمیت اراده الهى هم حتمى است، لذا ما این وعده الهى را برای آزادی قدس شریف، وعده حتمى می‌بینیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن خواهد شد، بیان داشت: این را حتمى بدانید و با این اجتماع با شکوه و این بصیرتى که در امت اسلامى هست معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن خواهد شد.

انتهای پیام

captcha