دولت‌مردان بسترهای فسادزا در جامعه را نابود کنند
کد خبر: 3816037
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
رئیسی در بیرجند:

دولت‌مردان بسترهای فسادزا در جامعه را نابود کنند

گروه اجتماعی- رئیس قوه قضائیه بیان کرد: دولت مردان در تمام بخش‌ها باید تلاش کنند بسترهای فسادزا را در جامعه از بین ببرند و روزنه‌های ایجاد فساد را از بین ببرند چراکه اگر در نظام‌های بانکی و مالی منافذی وجود داشته باشد، افرادی از آن سوء استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، امروز ۱۰ خرداد، در مراسم سخنرانی راهپیمایی روز قدس در جمع مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: قدس مهم ترین دغدغه جهان اسلام است.

وی بیان کرد: روز قدس با ابتکار امام راحل به عنوان مهم‌ترین دغدغه مسلمانان عالم و دغدغه مشترک همه گویش‌ها در تمام سرزمین‌ها است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به فضیلت ماه رمضان، تصریح کرد: یکی از جلوه‌های ماه رمضان دگرخواهی و توجه به دیگران است چراکه اساس ماه رمضان، توجه به خدا و خودسازی است.

رئیسی با اشاره به یاد نیازمندان در این ماه به عنوان فلسفه آن، بیان کرد: ماه مبارک رمضان با زکات و فطره تمام می‌شود و این به معنای توجه به دیگران است.

وی افزود: قدس، امروز مهم ترین مسئله جهان اسلام است و صف ما را با صف مستکبران و تسلیم شدگان و خودباختگان در برابر زورگویان جدا می‌کند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: ۷۰ سال است که حکومت غاصب اسرائیل بر سرزمین‌های فلسطین متجاوزانه و غاصبانه تسلط پیدا کرده است اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان مبارزه و جریان مجاهدین در فلسطین تغییر کرد.

رئیسی ادامه داد: انتفاصه فلسطین ابتدا با سنگ آغاز شد اما ادامه‌اش با موشک‌هایی است که بر سر اسرائیل فرود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه باید راه خود را با مقاومت ادامه دهیم، افزود: اصحاب قلم و فرهنگیان امروز باید تاریخ فلسطین و عبرت‌های تاریخی را برای نسل جوان بازگو کنند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: دولت مردان در تمام بخش‌ها باید تلاش کنند بسترهای فسادزا را در جامعه از بین ببرند و روزنه‌های ایجاد فساد را از بین ببرند
چراکه اگر در نظام‌های بانکی و مالی منافذی وجود داشته باشد، افرادی از آن سوء استفاده خواهند کرد.

رئیسی با بیان اینکه باید بسترهای فسادزا در نظام بانکی از بین برود، یادآور شد: ما باید در تمام عرصه‌ها با تمام وجود بگوییم ما می‌توانیم که این امر نیازمند اقدام و عمل جدی در تمام حوزه‌ها است.
انتهای پیام

captcha