مهمترین پیام روز قدس از بین رفتن رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 3816050
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

مهمترین پیام روز قدس از بین رفتن رژیم صهیونیستی است

گروه سیاست و اقتصاد - آیت الله شاهچراغی از بین رفتن رژیم صهیونیستی و ماندگاری فلسطین را پیام روز قدس دانست و افزود: پیام مردم ایران و مسلمانان جهان که امروز همه‌گیر و فراگیر شد این است که مسلمانان تا نابودی اسرائیل پای کار هستند و مقاومت می‌کنند.

مهمترین پیام روز قدس از بین رفتن رژیم صهیونیستی و ماندگاری فلسطین

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز، 10 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان همزمان با روز قدس با  اشاره به طرح معامله قرن به معنای ایجاد امپراتوری اسرائیل از نیل تا فرات، گفت: «معامله قرن» به رسمیت شناختن اسرائیل است و از سوی دیگر استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکایی‌ها قصد منزوی کردن بیش از پیش فلسطینیان را دارند.

وی ادامه داد: دشمنان درصددند تا با اجرایی کردن این طرح، رژیم صهیونیستی را صاحب‌خانه و مردم مظلوم فلسطین را به دوردست منتقل کنند لذا مسلمانان باید اهل مقاومت باشند، بپا خیزند و نگذارند که استکبار جهانی و در سایه آن صهیونیسم به اهداف شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه «معامله قرن» خلاف شرع، عرف و ضد بشریت است، اذعان کرد: ما معتقد هستیم که طرح سازش آمریکایی، خائنانه محسوب می‌شود که تازگی هم ندارد و از دیرباز آمریکا و اسرائیل به دنبال آن بوده و هستند.

آیت الله شاهچراغی از بین رفتن رژیم صهیونیستی و ماندگاری فلسطین را پیام روز قدس دانست و متذکر شد: پیام مردم ایران و مسلمانان جهان که امروز همه‌گیر و فراگیر شد این است که مسلمانان تا نابودی اسرائیل پای کار هستند و مقاومت می‌کنن که در این راستا مقاومت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام ضرورت دارد.

به گفته وی؛حضور پرشور به مردم ستمدیده فلسطین نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رفتنی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، عمر چندانی از آنها باقی نمانده است.

این عضو خبرگان رهبری طرح معامله قرن از سوی آمریکا را محکوم کرد و افزود: این طرح‌های سازش‌کارانه و خائنانه باید با ایستادگی ملت مسلمان در جای جای منطقه و جهان نابود شود.

آیت الله شاهچراغی خواستار حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم نیمه خردادماه شد و افزود: مسئولان باید در مجالس ارتحال امام و آیین‌های دشمن‌کش حضور پررنگی داشته باشند و مردم نیز این روز را گرامی بدارند و به خصوص نقش جوانان در آن پررنگ تر باشد.

انتهای پیام

captcha