حضور مردم در روز قدس مهر رد بر طرح معامله قرن زد
کد خبر: 3816059
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

حضور مردم در روز قدس مهر رد بر طرح معامله قرن زد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شاهرود گفت: حضور مردم در روز جهانی قدس مهر رد بر طرح ننگین معامله قرن خواهد زد و نخواهیم گذاشت آمریکا و اسرائیل به این هدف شوم خود دست یابند.

حضور مردم در روز جهانی قدس مهر رد بر طرح ننگین معامله قرن زد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 10 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه  بارها مذاکره با آمریکا را تجربه کرده و نتیجه آن را دیدیم گفت: نباید دوباره از مذاکره با آنها دم بزنیم زیرا از ابتدای انقلاب تا کنون به غیر از آمریکا و اسرائیل با همه کشورهای دنیا مذاکره و مراوده داشته و داریم اما آمریکا می‌خواهد با اقتدار مردم ایران معامله کند.

امینی ادامه داد: امنیت و اقتدار نظامی ایران قابل مذاکره نیست و آمریکا تا زمانی آدم نشود و این روند بدعهدی، خیانت و خلاقیت خود را ادامه دهد با آنها مذاکره‌ای نخواهیم داشت زیرا آنها را خائن و نامشروع می‌دانیم.

به گفته وی؛ امریکا و اسرائیل به دنبال معامله قرن هستند،که در این معامله عدم حضور فلسطینی‌ها در فلسطین جدید بدون داشتن ارتش ذکر شده است و تا توانستند آنها را مورد آزار قرار دادند که بر این اساس حضور مردم در روز جهانی قدس مهر رد بر این طرح ننگین معامله قرن خواهد زد و نخواهیم گذاشت آمریکا و اسرائیل به این هدف شوم خود دست یابند.

امینی یاداور شد: استکبار جهانی سال‌ها است نسبت به منطقه طمع دارد و مرکز نقشه‌های شیطنت آمیز خود را در خاورمیانه قرار داده است که بیشترین لطمه را مردم مظلوم فلسطین دیدند و می‌خواهند این طرح معامله قرن را در منطقه عملیاتی کنند که با حضور مردم به این خواسته خود نخواهند رسید.

انتهای پیام

captcha