مسلمانان، اجازه تحقق معامله قرن را نخواهند داد
کد خبر: 3816078
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

مسلمانان، اجازه تحقق معامله قرن را نخواهند داد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ماکو تاکید کرد: مردم با حضور خود در روز قدس نشان دادند که معامله قرن آمریکا در رابطه با فلسطین همواره پوچ بوده و مسلمانان اجازه تحقق آن را نخواهند داد‌.

مسلمانان، اجازه تحقق معامله قرن را نخواهند داد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۱۰ خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو، با تاکید بر اینکه روز قدس از یادگارهای امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ماکو همگام با تمام ملت ایران، پیام حضرت امام و مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان رساندند.
وی افزود: مردم با حضور خود نشان دادند که معامله قرن آمریکا در رابطه با فلسطین همواره پوچ بوده و مسلمانان اجازه تحقق آن را نخواهند داد‌.
خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه سران عربی از اقدام شوم آمریکا همواره علیه مردم فلسطین و در حمایت از اسرائیل و استکبار گام برمی‌دارند، تصریح کرد: مسلمانان از قوم یهود در طول تاریخ ضربات متعددی دیدند که مرور تاریخ در این روزها لازم است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی در تشریح رموز رخدادهای ۱۵ خرداد و بعد از آن تاکید کرد: قدرت ایمان، اتحاد، وحدت، همدلی مردم و حضور همه‌جانبه مردم در صحنه انقلاب، ۱۵ خرداد را جهانی کرد.
امام جمعه ماکو افزود: امروز که دشمن با جنگ اقتصادی می‌خواهد در ملت ايران، يأس و نااميدی نسبت به نظام اسلامی ايجاد کند، با قدرت ايمان و اتحاد و وحدت و همدلی و ولايت‌مداری و نهادينه کردن اقتصاد مقاومتی، خواهيم توانست در اين جنگ نيز به دشمن غالب شده و مشکلات اقتصادی و معيشتی کشور را رفع کنیم.
انتهای پیام

captcha