جنگ با رژیم صهیونیستی برای حفظ ایران، اسلام و انسانیت است
کد خبر: 3816094
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

جنگ با رژیم صهیونیستی برای حفظ ایران، اسلام و انسانیت است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اصفهان گفت: آن‌هایی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دادند، نمی‌فهمند که جنگ با رژیم صهیونیستی، برای حفظ ایران، اسلام و انسانیت است.

جنگ با رژیم صهیونیستی، برای حفظ ایران، اسلام و انسانیت است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز 10 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که در میدان امام(ره) برگزار شد، با بیان اینکه 300 آیه قرآن کریم درباره ظلم و سرزنش و مقابله با ظالمین است، اظهار کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان مسلمان، حمایت از مظلومان است، زیرا خداوند ظالمین را هدایت نخواهد کرد.
وی با اشاره به روز جهانی قدس و راهپمیایی مردم سراسر کشور در این روز، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مسئله قدس، فقط مسئله اسلامی نیست، بلکه مسئله‌ای انسانی است و پیروان ادیان الهی باید با استکبار و صهیونیست‌ها مبارزه کنند، زیرا انبیای الهی حرفی مشترک دارند و آن اجرای عدل و دوری و مبارزه با ظلم است.
امام جمعه اصفهان گفت: آمریکا و انگلیس برای اینکه پایگاهی در قلب کشورهای اسلامی داشته باشند و اهداف خود را پیش ببرند، اسرائیل را در این منطقه مستقر کرده‌اند و از آن حمایت می‌کنند. آن‌هایی که شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر می‌دادند، نمی‌فهمند که جنگ با رژیم صهیونیستی، برای حفظ ایران، اسلام و انسانیت است.
وی با اشاره به طرح معامله قرن توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل می‌خواهند زمینی در نزدیکی‌های مصر به فلسطینی‌ها بدهند و سپس آنها را خلع سلاح کنند. همین آمریکا از ایران می‌خواهد برد موشک‌های خود را کاهش دهد. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بیان کرد: آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و برهمین اساس نباید با آن‌ها مذاکره کرد، بلکه باید با مقاومت کردن دشمن را شکست دهیم. 

وی با اشاره به 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: تشییع پیکر امام(ره)، بسیار باشکوه و با حضور چندین میلیونی مردم برگزار شد و این نشان دهنده محبوبیت امام(ره) نزد مردم بود و این مصداق سخن امام علی (ع) است که فرمودند: هرکس به حق عمل کند، قلوب به سمت او شوق پیدا می‌کند و محبوب القلوب می‌شود.
وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، ادامه داد: امام خمینی(ره) خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: شما را چون برادری آشنا به مسائل فقهی و متعهد به آن می‌دانیم و در بین دوستان و متعهدان به اسلام، از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می‌دهید. امروز شاهد هستیم که اگر روشنگری‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود، خیلی از ما در ظلمت بودیم و بسیاری از توطئه‌های دشمن علیه ما محقق می‌شد.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به قیام خونین 15 خرداد، افزود: امام خمینی در 13 خرداد سال 42 در مدرسه فیضیه علیه شاه سخنرانی کردند و 2 روز پس از این اتفاق نیز دستگیر شدند. با وقوع این رخداد، حرکت انقلاب اسلامی آغاز شد. امام خمینی(ره) فرمودند: همیشه 15 خرداد باید گرامی داشته شود، زیرا فداکاری روحانیت و مردم بسیار اهمیت دارد.
امام‌جمعه اصفهان با اشاره به شهادت امام ‌جمعه شهر کازرون در چند روز اخیر، گفت: او انسانی بود که ۳ بار در جبهه‌های جنگ مجروح شده و جانباز انقلاب بود.
انتهای پیام

captcha