معامله قرن محکوم به شکست است
کد خبر: 3816109
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

معامله قرن محکوم به شکست است

گروه سیاست و اقتصاد ــ‌ امام جمعه ابهر گفت: توطئه رذیلانه موسوم به معامله قرن سرسپردگی سران مرتجع برخی از کشورهای عربی در تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب قبله اول مسلمین و کنفرانس به ظاهر اقتصادی صهیونیستی- امریکایی در منامه بحرین محکوم به شکست است.

معامله قرن محکوم به شکست استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، ظهر امروز در خطبه‌های جمعه شهر ابهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ۱۴ خردادماه و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اظهار کرد: امام با توجه با اخلاصی که داشت عملکرد و رهنمودهایشان همواره برای ما درس اخلاق و عبرت است، به ویژه در شرایط کنونی که برخی از همراهان امام به آرمان‌های ایشان پشت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه امام راحل در شیوه حکومت‌داری خود به سه بعد عقلانیت و معنویت و عدالت تکیه داشتند، یادآور شد: امام روی بعد عقلانیت، مردم را محوری‌ترین پایه و اساس می‌دانستند و ایشان اعتقاد داشتند، قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است.
وی با بیان اینکه در اندیشه سیاسی امام راحل قبل از دین معنویت بود، تصریح کرد: امام سیاستش عین دیانتش بود و می‌فرمودند: اسلام، دین سیاست است.
امام جمعه ابهر در مورد روز قدس ابراز کرد: آنچه که شما روزه‌داران بزرگوار را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع کرده است، تظاهرات و راهپیمایی عظیم مردمی در محکومیت اسرائیل بوده و در شرایط کنونى تنها امید مردم فلسطین به ملت‌هاى مسلمان و جنبش‌هاى اعتراضى است.
رحیمی با بیان اینکه در شرایط کنونى، آمریکا در حال زمینه‌سازى براى اجراى معامله قرن در مورد فلسطین است و کشورهاى مرتجع عربى نیز با این طرح همراه شده‌اند، ادامه داد: اهمیت معامله قرن به حدى است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرده که امسال عنوان روز قدس، رویارویى با طرح معامله قرن است.
وی با محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل گفت: با گذشت چهل سال از ابتکار معجزه گونه امام راحل، همچنان آزادی قدس شریف با رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل، آرمان بلند جهان اسلام است.
امام جمعه ابهر با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت و مقابله جدی با نقشه‌های شوم رئیس جمهور و هیأت حاکمه آمریکا علیه کشورهای اسلامی تصریح کرد: توطئه رذیلانه موسوم به معامله قرن سرسپردگی سران مرتجع برخی از کشورهای عربی در تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب قبله اول مسلمین و کنفرانس به ظاهر اقتصادی صهیونیستی- امریکایی در منامه بحرین محکوم به شکست است.
وی تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا را تنها راه‌حل مسئله فلسطین دانست و ادامه داد: نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غده سرطانی اسرائیل، بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور با تحقق راهبرد همه فلسطین برای همه مردم فلسطین و «فلسطین از بحر تا نهر» آرمان نهایی امت اسلامی است.
انتهای پیام

captcha