تربیت نسلی برای حضور در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3816119
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

تربیت نسلی برای حضور در گام دوم انقلاب

گروه شهرستان‌ها - راهپیمایی روز قدس در خوشاب در حالی برگزار شد که جمعی از حاضران در راهپیمایی‌های گذشته در این جمع دار فانی را وداع گفته بودند و نسل جوان امروز جایگزین آنان، با فرزندانشان آمده بودند تا نسلی را برای ادامه انقلاب و حضور مقتدرانه ایران در گام دوم انقلاب تربیت کنند.

تربیت جوانان برای حضور در گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، راهپیمایی روز قدس در خوشاب در حالی برگزار شد که جای خالی افرادی که در سال‌های گذشته در این مراسم باشکوه حضور داشتند خالی بود. افرادی که امروز دیگر بین ما نیستند. اما فرزندانشان و جوانانشان در این مراسم جای آنان را پر کرده و رهرو راهشان شده‌اند.
با گذشت چهلمین سال پیروزی انقلاب همچنان مردم با عشق در راهپیمایی‌ها حضور دارند و شعار همیشگی شان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.
جمعیت روزه‌دار جلوتر که می‌روند جانباز 50 درصدی را می‌بینم که عصازنان سعی دارد به همراه همسرش که پلاکارد شعار «فلسطین تنها نیست» را بر دست گرفته، خودش را به جمعیت برساند، در گفت‌وگو با ایکنا می‌گوید: به فرمان رهبرم آمدم و راهم را ادامه می‌دهم.
با او خداحافظی می‌کنم در حالی که این بینت شعر در ذهنم مرور می‌شود: «لنگ لنگان قدمی بر می‌داشت/هر قدم دانه شکری می‌کاشت.
در بین جمعیت برخی جوانان نسل امروز با کودکانشان آمده بودند تا به دنیا بفهمانند فلسطین تنها نیست و نسلی را تربیت خواهند کرد که اسرائیل را نابود می‌کنند.
برخی افراد از گروه‌های مختلف با گرفتن دست یکیدگر در این راهپیمایی با شکوه به دنیا فهماندند وقتی پای آرمان‌های انقلاب در میان باشد، همه با هم در یک خط پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می‌کنند.
در ادامه این راهپیمایی مردم با حضور در نماز جمعه دشمن‎‌شکن شرکت کردند و امام جمعه خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همانند خاری در چشم آمریکا شده گفت: باید معرفت خودمان را نسبت به اصول، ارکان نظام اسلامی و انقلاب بالا ببریم.
حجت الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه های نماز جمعه سلطان اباد با بیان اینکه هر چقدر معرفت ما نسبت به انقلاب و آرمان‌های انقلاب بیشتر شود، اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی‌فقیه افزایش خواهد یافت، بیان کرد: هر فرد در هر لباسی سخنی بیان کند که باعث تفرقه مسلمانان شود، منافق است.
خطیب جمعه خوشاب با اشاره به محکوم بودن و اجرایی نشدن معامله قرن اضافه کرد: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان جهان است و اسرائیل با کندن گودال قتل خودش همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا 25 سال آینده نابود خواهد شد.

انتهای پیام

captcha