دوستی با اسرائیل ظلمی بزرگ در حق مسلمانان است
کد خبر: 3816139
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

دوستی با اسرائیل ظلمی بزرگ در حق مسلمانان است

گروه سیاسی ــ امام جمعه سنندج گفت: هرگونه دوستی با رژیم صهیونیستی اسرائیل خیانت به مردم فلسطین تلقی شده و ظلمی بزرگ در حق مسلمانان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 10 خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته  ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: همه مسلمانان جهان در این روز متحد و یکپارچه و در کنار هم فریاد آزادی و ظلم ستیزی سر دادند.
وی بیت‌المقدس را سرزمین، وحی و رسالت پیامبران عنوان کرد و افزود: قدس شریف امروز در دست حکومت مستکبر و جنایتکار آمریکا و غده سرطانی صهیونیسم گرفتار شده است.
امام جمعه سنندج عنوان کرد: مسلمانان جهان تا روز قیامت اسرائیل را یک حکومت غاصب می‌شناسند و همواره در مقابل این رژیم اشغالگر ایستادگی می‌کنند.
وی ادامه داد: هرگونه دوستی با رژیم صهیونیستی اسرائیل خیانت به مردم فلسطین تلقی شده و ظلمی بزرگ در حق مسلمانان است.
ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود به ضرورت پرداخت زکات فطریه اشاره و تأکید کرد: پرداخت زکات فطریه بر مسلمانان واجب بوده که باید نسبت به ادای آن به مستمندان و نیازمندان تلاش کنند.
وی در پایان یادآور شد: پیامبر (ص) فرموده‌اند: «هرکس ماه رمضان و شش روز از ماه شوال را روزه بگیرد، انگار تمام سال را روزه گرفته است» که لازم است مسلمانان از خیر و برکات این ماه بهره لازم را ببرند.
انتهای پیام

captcha