حضور در راهپیمایی روز قدس با هدف اعتلای جهان اسلام انجام می‌شود
کد خبر: 3816141
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

حضور در راهپیمایی روز قدس با هدف اعتلای جهان اسلام انجام می‌شود

گروه سیاسی- مدرس و استاد حوزه علمیه قم، گفت: حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس یک هدف مشترک را دنبال کرده و آن اعتلای جهان اسلام است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدوی‌نیا، مدرس و استاد حوزه علمیه قم امروز، 10 خردادماه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از مردم در همه استانها و همچنین در کشورهای مسلمان، این راهپیمایی و مراسم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسراییل غاصب است، افزود: حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس یک هدف مشترک را دنبال کرده و آن اعتلای جهان اسلام است.
این مدرس و استاد حوزه علمیه قم، بیان کرد: در این روز مردم مسلمان باید در کنار هم با وحدت و یکپارچگی برای پیروزی انقلاب و دفاع از فلسطین به راهپیمایی حضور پیدا کنند.
وی عنوان کرد: ایمان مسلمانان محور پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان است که الگوی آن در استان کردستان ملاحظه می شود و وحدت اسلامی در این استان نمایان است.
حجت‌الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند ایران باید قوم و یاور مسلمانان مظلوم در عالم باشد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد که مردم مسلمان شعار مرگ بر اسرائیل را سر دهند.
انتهای پیام

captcha