تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3816164
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
در این پیام آمده است: حضور حماسی، گسترده و آگاهانه مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایر هموطنان و آزادی‌خواهان سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
ملت ایران اسلامی با حضور پرشور و وحدت‌آفرین در راهپیمائی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تأسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، به توطئه‌های استکبار جهانی و عمال مرتجع آن‌ها در منطقه به عنوان معامله قرن که بزرگ‌ترین خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، پاسخ محکمی دادند.
اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز‌افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.
قربانعلی دری نجف‌آبادی
سیدعلی آقازاده
انتهای پیام

captcha