هم‌صدایی پیام نوری‌های اردبیل با امت اسلام در روز قدس
کد خبر: 3816167
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

هم‌صدایی پیام نوری‌های اردبیل با امت اسلام در روز قدس

کانون خبرنگاران نبأ ــ اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر تجدید میثاق و به پایبندی خود در مسیر ولایت و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ‌؛ اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 10 خرداد با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر تجدید میثاق و به پایبندی خود در مسیر ولایت و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

در حاشیه راهپیمایی روز قدس جلوه‌های زیبایی از حضور مردم روزه‌دار اردبیل به ثبت رسید، برپایی تریبون آزاد به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، دارت و ... از جمله برنامه‌های این روز عزیز بود.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم روز جهانی قدس در اردبیل که به عنوان سخنران اصلی حضور داشت، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با حکمت و درایت آخرین جمعه ماه رمضان را به نام رروز قدس نامگذاری کرد که با گذشت 40 سال از این رویداد تاریخی هوشمندی و آینده‌نگری امام راحل در آن ایام پرتلاطم نمودی آشکار پیدا کرده است.

وی فلسطین را متعلق به همه مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از تسخیر فلسطین و غصب این سرزمین طراحی بزرگ برای مقابله با نفوذ اسلام بود اما هرگز به این هدف شوم خود نرسیدند و آنچه که امروز چهره‌ای مشعشع پیدا کرده، امت اسلامی و حزب‌الله است.

سالار ملکی 

انتهای پیام

captcha