خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۶۷۱ نفر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3816267
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۶۷۱ نفر در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از خدمت‌رسانی به ۶۷۱ نفر به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی خبر داد.

‌مهین غفاری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، تیم‌های بهداشتی ـ درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی استان، خدمات پزشکی رایگان به اهالی ارائه کردند.
غفاری افزود: به همین مناسبت تیم اعزامی به محله گودال چغا در شهر فارسان، خدمات غربالگری فشار و قند خون به 80 نفر، آموزش‌های بهداشتی به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مراقب سلامت به 52 نفر و شناسایی چهار مورد بیمار مبتلا به فشار خون بالا و ارجاع به مراکز جامع خدمات سلامت داشتند.
وی ادامه داد: در اعزام تیم شهید رهنمون به روستای مازه سوخته از منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز 41 نفر علاوه بر ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی داروی رایگان نیز دریافت کردند و خدمات مامایی به 12 مادر بارداری ارائه شد و 35 نفر نیز از آموزش‌های بهداشتی(بهداشت فردی) توسط کارشناسان مراقب سلامت بهره‌مند شدند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روستای جمالو نیز با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان بِن، خدمات ویزیت و داروی رایگان، غربالگری قند و فشار خون، خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و آموزش‌های بهداشتی به 250نفر از اهالی ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پزشکی و غربالگری قند و چربی و مشاوره سلامت روان و تغذیه به 156نفر از اهالی محله 32 منطقه غرب شهرکرد(مهدیه) نیز از دیگر خدمات تیم‌های اعزامی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناطق مختلف استان در هفته ایثار، مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بود.
انتهای پیام

captcha