مردم كازرون از خدمات حجت‌الاسلام خرسند رضایت كامل داشتند
کد خبر: 3816357
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

مردم كازرون از خدمات حجت‌الاسلام خرسند رضایت كامل داشتند

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی فارس با یادآوری اینكه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند دارای حُسن‌خلق بود که همواره در کنار مردم و با مشکلات مردم زندگی می‌کرد، گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان کازرون از خدمات این عالم مجاهد رضایت كامل داشته و بهره‌مندی فراوانی برده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 11 خردادماه در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مركز فارس، با اشاره به شهادت امام جمعه شهرستان كازرون بیان كرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خرسند، فردی ولایتمدار، آرمان‌گرا، انقلابی، مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و اندیشمندی سخنور و دارای حسن خلق بود که همواره در کنار مردم و با مشکلات مردم زندگی می‌کرد.
وی با بیان اینكه مردم ولایت‌مدار شهرستان کازرون از خدمات این عالم مجاهد رضایت كامل داشته و بهره‌مندی فراوانی برده‌اند، افزود: ایشان تعامل بسیار خوبی با مسئولان سازمان‌ها و نهادها و به ویژه نیروی انتظامی داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص نحوه دستگیری قاتل امام جمعه شهرستان كازرون، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اینجانب شخصاً به محل حادثه اعزام و با تشكیل چندین تیم عملیاتی، هدایت و نظارت و تقسیم‌بندی نیروها در مکان‌هایی که با رصد اطلاعاتی شناسایی شده بود، در نهایت در کمتر از 4 ساعت قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.
گودرزی گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی با هیچ مجرمی مماشات نخواهد داشت و همواره در جهت تقویت احساس امنیت اقدامات بایسته را انجام می‌دهد و این امر نیز با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی، اعضای شورای تأمین و به ویژه مردم عزیز و ولایتمدار استان محقق شده است.
وی تأكید كرد: دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن به پرونده این قاتل رسیدگی خواهد کرد و ابعاد مختلف این پرونده در تحقیقات تکمیلی از طریق مقام قضایی روشن و مجرم به سزای اعمال خود خواهد رسید.
فرمانده انتظامی استان فارس با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، گفت: برخورد با جرایم خشن از اولویت‌های اصلی پلیس فارس است.
وی با بیان اینكه دستگیری این قاتل بازتاب‌های وسیع و گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، گفت: لازم می‌دانم به سهم خودم از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما، جراید و خبرگزاری‌هایی که با پوشش مناسب این موضوع، احساس امنیت را تقویت کردند، تقدیر و تشکر كنم.
گودرزی ادامه داد: همچنین از مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان کازرون به دلیل صبر و حوصله‌ای که در رابطه با این موضوع به خرج دادند تا عوامل انتظامی بتوانند در کمترین زمان ممکن اقدامات خود را انجام دهند، نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.
انتهای پیام

captcha