اهدای ۲۰۰ جلد قرآن کریم به دانشگاه علوم پزشکی همدان
کد خبر: 3816399
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

اهدای ۲۰۰ جلد قرآن کریم به دانشگاه علوم پزشکی همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ تعداد ۲۰۰ جلد قرآن کریم همراه با رحل قرآن با هماهنگی مدیریت امور فرهنگی و خیرین، به دانشگاه اهداء شد.

اهدای ۲۰۰ جلد قرآن کریم به دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با رایزنی‌های انجام شده این مجموعه با خیرین، تعداد ۲۰۰ جلد کلام الله مجید همراه با رحل قرآن به منظور استفاده دانشجویان به دانشگاه اهدا شد.
این خیرین، در اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان به مشهد مقدس در ماه‌های بهمن و اسفندماه سال گذشته نیز با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مشارکت و همکاری داشته‌اند.
در برنامه حضور و سرکشی دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست بهزیستی هم مبلغی بالغ بر یک میلیون تومان جهت تهیه اقلام مصرفی این مرکز توسط خیرین پرداخت و هزینه شد.
در جریان وقوع سیل ابتدای امسال در کشور نیز طی هماهنگی‌های صورت گرفته با خیرین، مبلغ دویست میلیون تومان برای تهیه اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده جمع آوری، پرداخت و مقرر گردید تا این اقلام در هنگام اعزام دانشجویان این دانشگاه به شهرهای سیل زده به خانواده‌های آسیب دیده تحویل داده شود.
انتهای پیام

captcha