پیکر امام جمعه کازرون تشییع شد
کد خبر: 3816435
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

پیکر امام جمعه کازرون تشییع شد

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در کازرون برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون عصر امروز، 11 خردادماه با حضور مسئولان ارشد استانی، علما و فضلا و اقشار مختلف مردم در کازرون برگزار شد.
پیکر شهید حجت‌الاسلام خرسند از مقابل مقبره شهدای گمنام این شهرستان بر روی دستان مردم قدرشناس و متدین کازرون به سمت گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش کازرون تشییع شد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر پیکر آن عالم ربانی نماز خواند و سرانجام پیکر آن عالم ربانی در کنار سایر شهدا آرام گرفت.
مراسم ختم و سومین روز درگذشت آن عالم ربانی فردا، 12 خردادماه از ساعت 17 تا 19 در مصلی نماز جمعه کازرون و مراسم هفتمین روز آن شهید بزرگوار نیز روز 14 خردادماه از ساعت 10 تا 12 در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شهید حجت‌الاسلام خرسند بامداد روز 23 ماه مبارک رمضان و بعد از بازگشت از مراسم احیای شب قدر در مقابل درب منزل خویش توسط فردی با هویت معلوم مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha