محافل انس با قرآن؛ گامی مهم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3816465
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

محافل انس با قرآن؛ گامی مهم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره توجه به مفاهیم قرآن را برای انسان‌ها راهگشا دانست و گفت: محافل انس با قرآن گامی مهم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی است.

محافل انس با قرآن؛ گامی مهم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره، شب گذشته، ۱۱ خردادماه در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجدامیرالمؤمنین(ع) شهرستان خرم‌دره برگزار شد با تأکید بر اینکه قرآن چراغ نور هدایت تمامی انسان‌هاست، ادامه داد: کسانی که با قرآن انس می‌گیرند به سعادت ابدی در دنیا و آخرت می‌رسند.

وی با بیان اینکه قرآن برای اهل معرفت و کرامت سرشار از نور و رحمت است، افزود: برای دستیابی به رمز و رموز بی‌حد و اندازه قرآن کریم باید با عمق جان با قرآن انس پیدا کنین تا درهای حکمت به روی ما گشوده شود.

‌محمدی با تأکید بر اینکه محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی اسلامی هستند، ادامه داد: باید در راستای تداوم برگزاری این محافل برای جوانان برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم وجود داشته باشد.

وی توجه به مفاهیم قرآن را برای انسان‌ها راهگشا دانست و تصریح کرد: شایسته است قرائت قرآن همراه با دقت صورت گیرد و تنها در این صورت است که خود قرآن باعث شفای سینه ما شده و بیماری‌های حسادت، غرور، کبر و تمامی صفات نکوهیده و ناپسند از درون ما از بین می‌رود.

وی رشد ایمان را یکی از معجزات قرآنی برای کسانی که مأنوس واقعی با قرآن هستند را ذکر کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از ‌فعالان قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام 

captcha