برگزیده شدن ٨٨ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون قرآن و عترت سمنان
کد خبر: 3816477
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

برگزیده شدن ٨٨ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون قرآن و عترت سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعلام اسامی برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت این استان خبر داد و گفت: به ٨٨ نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون جایزه تعلق گرفت.

برگزیده شدن ٨٨ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون قرآن و عترت سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن وعترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان امروز، 12 خرداد از اعلام اسامی برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت این استان خبر داد و افزود: به ٨٨ نفر از شرکت‌کنندگان در این ازمون جائزه تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه این افراد برگزیده در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم و سبک زندگی و سیره معصومین هستند، بیان کرد: به این افراد از یک میلیون تا ١٠ میلیون ریال جائزه نقدی تعلق گرفته که به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

نورمحمدی ادامه داد: در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان سمنان که اسفندماه ٩٧ برگزار شد بیش از پنج هزار و ٨٠٠ نفر شرکت کردند و این آزمون در سه بخش حفظ، مفاهیم و معارف و الکترونیکی برگزار شد و در مجموع کشوری دو هزار نفر حائز رتبه دریافت جوائز شدند.

انتهای پیام

captcha