عظمت روحی امام(ره) با گذشت زمان آشکارتر می‌شود
کد خبر: 3816487
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

عظمت روحی امام(ره) با گذشت زمان آشکارتر می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل گفت: امام راحل آنچنان بزرگ و دارای عظمت بود که به غیر از ‌معصومین(ع)، کمتر کسی به مقام ایشان می‌رسد و ابعاد شخصیت و عظمت روحی امام(ره) با گذشت زمان بیشتر آشکارتر می‌شود.

عظمت روحی امام راحل با گذشت زمان آشکارتر می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سید‌محمد سید‌سیاح، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل، روز گذشته، 11خردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی‌(ره) اظهار کرد: ایمان، تقوا، تکلیف گرایی، شجاعت و صلابت از امام راحل شخصیت بی‌نظیری ساخته بود به طوری که حتی دشمنان و بدخواهان ایشان نیز به این ویژگی‌های امام راحل معترف بودند.

وی افزود: امام راحل با اتکا به قدرت نامنتهای پروردگار خویش توانست اسلام را حیات مجدد بخشد و  شوکت و عظمت را به مسلمانان شده و تحقیر گشته برگرداند.

مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان اردبیل بیان کرد: امام خمینی(ره) تنها راه رهایی مردم مستضعف و مسلمان از چنگال استعمار و استکبار را اسلام ناب محمدی می‌دانست و به همین دلیل او را به جان خریدن تمامی مشکلات حاصل از تبعید، زندان و شکنجه توانست حکومت اسلامی تشکیل بدهد.

وی گفت: حضرت امام راحل با تمام وجود به مسئله ولایت فقیه اعتقاد قلبی داشت و ولایت فقیه را شاخه‌ای از ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) می‌دانست.

وی با بیان اینکه بصیرت تیزبینی و دوراندیشی حضرت امام راحل دنیا و سیاستمداران شرق و غرب را متحیر کرده بود، افزود: حضرت امام خمینی(ره) تصمیمات برق‌آسا و درست ایشان، مجال هرگونه تفکر را از سردمداران کفر و استکبار گرفته بود.

سید‌سیاح گفت: آنچه که امروز باید ملت ایران به آن توجه داشته باشند این است که تنها راه عزت سربلندی و اقتدار کشور و ملت حرکت در همان مسیری است که امام راحل تعیین نموده است که با اتکا به قدرت الهی و بی اعتمادی به آمریکا و سران اروپا یکی از آنهاست.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان اردبیل با بیان اینکه استقلال و ضد سلطه‌پذیری یکی دیگر از اصول و شاخصه‌های فکری امام راحل است، تأکید کرد: امروز پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به حمایت همه جانبه از آن تکلیف عموم ملت ایران است.

وی در پایان گفت: امید است ملت ایران با پیروزی از آن عزیز سفر کرده و با تبعیت از سلف صالح ایشان مقام معظم رهبری راه پیشرفت عزت اقتدار و عظمت را تا رسیدن به آخرین قله یعنی طلوع خورشید ولایت عظمی را ادامه بدهند.

انتهای پیام

captcha