فطریه جمع‌آوری شده در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد
کد خبر: 3816509
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

فطریه جمع‌آوری شده در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: فطریه جمع‌آوری شده پس از شمارش و مشخص شدن سهم هر دستگاه در همان روز پرداخت‌ها می‌شود تا در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان برسد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان امروز یکشنبه، 12 خرداد در ارتباط با جمع‌آوری فطریه روزه‌داران در پایان ماه مبارک رمضان امسال گفت: جمع‌آوری فطریه امسال صرفاً از طریق شورای زکات استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بر اساس تقسیم‌بندی انجام شده 50 درصد به کمیته امداد، 30 درصد بهزیستی و 20 درصد به مراکز خیریه تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت برای پرداخت مجازی فطریه روزه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان همچنین با اعلام تلفن گویای 096886 و سامانه پیامکی #1*8877* برای واریز فطره روزه‌داران بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر برپا هستند.
صادقی تصریح کرد: فطریه جمع‌آوری شده پس از شمارش و مشخص شدن سهم هر دستگاه در همان روز پرداخت‌ها می‌شود تا در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان برسد.
انتهای پیام

captcha