اطعام ۷۴۰۰ یتیم و مددجو در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3816529
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

اطعام ۷۴۰۰ یتیم و مددجو در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ به‌مناسبت بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) مراسم اطعام هفت هزار و ۴۰۰ نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت شب گذشته، به‌صورت همزمان در سطح شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌مناسبت بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) مراسم اطعام هفت هزار و ۴۰۰ نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت شب گذشته، به‌صورت همزمان در سطح شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مراسم محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان زاهدان، گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و فرصت بهره‌مندی از برکات این ماه، اندک است.
وی اظهار کرد: چند روزی از ماه مبارک رمضان باقی است، امید است قدر روزها و شب‌های باقی مانده را بدانیم و حداکثر استفاده را کنیم و توشه خود را از معنویات باقی مانده این ماه بگیریم.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه نزول و تلاوت قرآن کریم است، ادامه داد: برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم حرکتی بسیار ارزشمند است؛ چرا که این محافل به‌عنوان مقدمه تدبر در آیات الهی و عمل به قرآن محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: کمیته امداد، نهادی انقلابی است که برای رسیدگی به مستضعفان جامعه تأسیس شد و در طول تاریخ انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای را در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان داشته است.
محامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، عنوان کرد: حضرت امام(ره) یار و یاور مستضعفان بودند و امیدواریم کارگزاران نظام اسلامی هم به تاسی از امام خمینی(ره) یار مستضعفان باشند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مستضعفان را به کوخ‌نشینان تعبیر کرده بود، اظهار کرد: امام راحل همواره مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانستند که به‌واسطه آن‌ها اسلام پیروز شد.
نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان و کارگزاران جامعه اسلامی خواست تا همواره یار و غمخوار مستضعفان و کوخ‌نشینان باشند تا از اندیشه امام راحل استفاده کرده و کاخ‌نشینان را نابود سازند.

انتهای پیام

captcha