آموزش قرآن از سنین کودکی در مدارس جدی گرفته شود
کد خبر: 3816686
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

آموزش قرآن از سنین کودکی در مدارس جدی گرفته شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام جمعه هشترود، ترویج قرآن در جامعه و بین دانش آموزان را وظیفه تمامی مسئولان دانست، گفت: آموزش قرآن از سنین کودکی و نوجوانی در مدارس جدی گرفته شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود، امروز 12 خردادماه در آیین تجلیل از حافظان نونهال شهرستان هشترود، ترویج قرآن در جامعه و بین دانش آموزان را وظیفه تمامی مسئولان دانست، گفت: آموزش قرآن از سنین کودکی و نوجوانی در مدارس جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه هیچ عملی مانند حفظ قرآن کریم سبب انس افراد با قرآن نمی‌شود، افزود: حفظ قرآن مقدمه عمل به آن است و آنچه ما را تربیت می‌کند عمل به قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام رحیمی، بر اهمیت زنگ قرآن در مدارس تاکید کرد و از آموزش و پرورش خواست تا با جذب مربیان قرآنی مجرب، دانش آموزان را به حفظ و قرائت قرآن تشویق کنند.

امام جمعه هشترود، با بیان اینکه عمل به آموزه‌های قرآنی موجب سعادت انسان‌ها می شود، اظهار کرد: گام برداشتن در مسیر قرآن توفیق بزرگی است که نصیب برخی انسان‌ ها می‌ شود.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در راستای ترویج قرآن در شهرستان صورت گرفته و نتیجه آن کسب رتبه دوم شهرستان در طرح حفظ ۳۰ جز قرآن در استان است.

انتهای پیام

captcha