اجرای طرح «قصه‌های قرآنی» در کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 3816691
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

اجرای طرح «قصه‌های قرآنی» در کانون‌های مساجد اردبیل

گروه فعالیتهای قرآنی- مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل از اجرای طرح «قصه‌های قرآنی» در کانون‌های منتخب مساجد شهرستان اردبیل خبر داد.

اجرای طرح «قصه‌های قرآنی» در کانون‌های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل امروز 12خردادماه در جلسه شورای اداری ستاد از اجرای طرح «قصه‌های قرآنی» در کانون های منتخب مساجد شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: طرح «قصه های قرآنی» با هدف ارائه جلوه های هنری قصص قرآنی و جذابیت بخشی به برنامه های قرآنی در کانون های منتخب مساجد شهرستان اردبیل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با مشارکت کانون های مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای همیاری در برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه مربیان کانون پرورش فکری با تجربه و مسلط در قصص قرآنی حضور دارند، افزود: ایجاد زمینه درک و تدبر در قرآن کریم و جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های قرآنی از دیگر اهداف این طرح است.

سقاء ادامه داد: ایجاد پیوست های هنری برای برنامه های فرهنگی و قرآنی از مهمترین رسالت های کانون های مسجد است که این طرح نیز در این راستا انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: آیه های منتخب در برنامه های جمع خوانی به عنوان سوژه تعریف این قصص قرآنی توسط مربیان کانون پرورشی خواهد بود که جوانان و نوجوانان را با تفاسیر و مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا می کند.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تاکید کرد: در صورت رضایت عمومی فعالان کانون های مساجد از این برنامه هنری تلاش خواهد شد تا زمینه حضور مربیان بیشتر در مساجد استان فراهم شود.

انتهای پیام

captcha