اصفهان؛ میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی «قرآن و سلامت اجتماعی»
کد خبر: 3816692
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

اصفهان؛ میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی «قرآن و سلامت اجتماعی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ نخستین کنفراس بین‌المللی قرآن و سلامت اجتماعی در تاریخ 14 اسفندماه 1398 در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین کنفراس بین‌المللی «قرآن و سلامت اجتماعی» از سوی دانشگاه معارف قرآن و عترت در تاریخ 14 اسفندماه 1398مصادف با میلاد امام علی(ع) در اصفهان برگزار می‌شود.
چهار محور اصلی این همایش عبارتند از: پایش وضعیت سلامت اجتماعی در ایران و جهان، مبانی مطالعات قرآنی سلامت اجتماعی، روش‌شناسی مطالعات قرآنی سلامت اجتماعی، دستاوردها و رهیافت‌های مطالعات قرآنی سلامت اجتماعی.
دانشگاه‌های اصفهان، امام صادق(ع)، ادیان و مذاهب قم، جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جمله دانشگاه‌های همکاری کننده در برگزاری این کنفرانس هستند.

همچنین سازمان بهزیستی کشور، سازمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و بنیاد پژوهش‌های اسلامی از جمله سازمان‌های همکاری‌کننده با این کنفرانس بین‌المللی هستند.
بر اساس این گزارش، حداکثر مهلت ارسال اصل مقالات در اولین کنفراس بین‌المللی قرآن و سلامت اجتماعی 15 دی ماه ۱۳۹۸ و آخرین مهلت ثبت‌ نام برای این همایش 30 بهمن ماه 1398 است. همچنین پژوهشگران باید تا تاریخ 30 آبان ماه 1398 چکیده مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارسال کنند.
پژوهشگران علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سايت همايش http://icqt.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن 03133372020 تماس بگیرند.
نسرین حیدرزاده اصفهانی
انتهای پیام

captcha