حمایت از مشاغل نوین جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3816750
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

حمایت از مشاغل نوین جهاد دانشگاهی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: این سازمان تمام توان خود را برای رونق مشاغل نوین جهاد دانشگاهی در تولید ارگانیک محصولات دام، طیور، شیلات موفق به ویژه در مشاغل نوین به کار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: محمد حسین کاظمی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، اظهار کرد: یکی از کارهایی که می‌تواند به بحث اشتغال کشور کمک کند استفاده از روش‌های نو در بحث تولید است، تنوع مشاغل در کشور ما محدود بوده و این موضوع زمینه را برای فعالیت‌های تولیدی به ویژه در بخش فارغ التحصیلان دانشگاهی کم و کمتر می‌کند.

وی با اظهار امیدواری از توجیه اقتصادی شیوه‌های جدید تولید، تصریح کرد: چون کارهای نو همیشه توأم با نگرانی از نظر توجیه اقتصادی است لازم بوده در بحث مسائل فنی، بازار پسندی، نوع تبلیغات، شیوه عرضه تولید محصولات جدید به بازار کارشناسی لازم انجام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، تصریح کرد: نظام مهندسی، قبل از تولید و هم در طول تولید در حوزه اطلاعات و مدیریت فنی واحدها و نیز در صدور پروانه‌های لازم برای این که افراد بتوانند اقدام به تولید کنند، آمادگی همکاری و کمک رسانی را دارد.

کاظمی درباره صدور مجوز برای فعالیت‌های تولیدی در جهاد دانشگاهی استان مازندران، یادآور شد: سعی می‌کنیم تا مساعدت‌های لازم را برای تسهیل در دریافت مجوز رسمی برای آغاز فعالیت‌های تولیدی این نهاد انجام دهیم و با شناختی که اینجانب از جهاد دانشگاهی دارم معتقدم که این نهاد با ظرفیت، توان، امکانات و بستر مناسبی که داشته شاهد رشد بیشتر این نهاد در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در سال رونق تولید می‌تواند در تولید ارگانیک محصولات دام، طیور، شیلات مشاغل نوینی را تعریف کند، گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که به عنوان سازمانی در موضوع صدور پروانه‌ها در قالب قانون نظام جامع دامپروری کشور و دستورالعمل نظام گلخانه‌ای کشور فعالیت دارد، تمام توان و ظرفیت خود را برای تولید موفق به ویژه در مشاغل نوین به کار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha