انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3816758
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی مورد توجه قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی ضرورت جامعه امروز گفت: انسجام نهادها، دستگاه های فرهنگی و سازمان‌ها در برنامه‌های قرآنی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 12 خردادماه در دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال ٩٨ اظهار کرد: آشنا کردن فرهنگ مردم با قرآن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.
وی با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: در همین راستا لازم است خودمان برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنیم و پیش قدم شویم.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه قرآن کریم بهترین راهنمای بشر در تمام زمینه‌هاست، بیان کرد: جلوگیری از موازی کاری و انسجام در اجرای فعالیت‌های قرآنی از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه شورای توسعه فرهنگ قرآنی باشد.
وی افزود: اگر همه افراد جامعه در سطح فکر و آگاهی خود از قرآن مجید استفاده کنند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود ملاک عمل قرار دهند، بسیاری از مشکلات‌شان در جامعه و زندگی برطرف می‌شود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌ها در راستای توسعه فعالیت های قرآنی در استان، عنوان کرد: هر چقدر بتوانیم فعالیت های قرآنی را توسعه دهیم، جامعه سالم‌تر و پیشرفته‌تر خواهیم داشت.
وی با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی یادآور شد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی نیاز دارد، چرا که قرآن روش درست زندگی کردن در کنار سعادت فردی، اجتماعی و اخروی برای انسان را به همراه دارد.
انتهای پیام

captcha