لبخند شقایق‌های مسجد داودقلی زنجان به نیازمندان
کد خبر: 3816886
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

لبخند شقایق‌های مسجد داودقلی زنجان به نیازمندان

گروه اجتماعی ــ طرح حمایتی «لبخند شقایق‌ها»، با هدف تکریم و حمایت افراد نیازمند و آبرودار در زنجان برگزار می‌شود.

لبخند شقایق‌های مسجد داودقلی زنجان به نیازمندانبه گزارش ایکنا از زنجان، طرح حمایتی «لبخند شقایق‌ها»، از ابتکارات امام جماعت مسجد داودقلی زنجان است که با هدف تکریم و حمایت افراد نیازمند و آبرودار برگزار می‌شود.
درب این مسجد روزانه به مدت 15 ساعت به روی مردم باز است و انواع فعالیت‌های دینی، تربیتی و فرهنگی در آن انجام می‌شود که در عمده این فعالیت مردم و خیران مشارکت دارند.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، امام جماعت و مسئول کانون خادمیاری رضوی در مسجد داودقلی زنجان در مورد طرح لبخند شقایق‌ها اظهار کرد: در این طرح بسته‌های غذایی و سبد کالا برای جامعه هدف آماده و توزیع می‌شود.
این مسئول بیان کرد: همچنین در قالب این طرح سفره‌های ساده برای اطعام افراد و نیازمندان پهن می‌شود و همین‌طور غذای گرم تهیه و در مراکزی همچون مراکز نگهداری نوجوانان بی‌سرپرست و کمپ‌های ترک اعتیاد بهزیستی توزیع می‌شود.
ولایتی با اشاره به اینکه مردم در شناسایی افراد نیازمند و حمایت از افراد آبرودار کمک‌حال این مسجد هستند، ابراز کرد: این فعالیت‌ها محدود به این دنیا نیست و اجر و ثواب معنوی و اخروی به‌همراه دارد.
وی به اطلاع‌رسانی بیشتر برای جذب کمک‌های مردمی تأکید کرد و افزود: هدف از بیان طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، رویکرد تبلیغی نیست بلکه آگاه‌سازی جامعه برای دست‌گیری از نیازمندان به‌ویژه در شرایط اقتصادی امروز است.
انتهای پیام
captcha