تجلیل از برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن مصر
کد خبر: 3816922
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

تجلیل از برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن مصر

گروه بین‌الملل ـ مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر با حضور عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور این کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه مصری الاهرام، عبد‌الفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر شامگاه یکشنبه، 12 خردادماه، با اهدای جوایز، از برگزیدگان بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن این کشور که فروردین ماه امسال برگزار شده بود، تقدیر کرد.
 
این مسابقات به همت وزارت اوقاف مصر و در سه رشته برگزار شد که رشته نخست آن حفظ کل قرآن با تفسیر و فهم معانی آیات قرآن بود.
 
در رشته نخست این رقابت‌ها، رأفت عبدالستار، شرکت‌کننده مصری موفق به کسب رتبه اول شد و۱۸۰ هزار پوند مصری به همراه یک جلد قرآن و تقدیرنامه دریافت کرد.

عمر عبدالکریم خلیل الزعبی از اردن و عبدالباسط حلو از چاد به ترتیب نفرات دوم و سوم رشته اول این مسابقه بودند که به ترتیب ۱۲۰ هزار پوند مصری و ۹۰ هزار پوند به همراه یک جلد قرآن و تقدیرنامه دریافت کردند.

در سطح دوم این مسابقه که شامل حفظ کل قرآن با تجوید و صوت نيكو بود، عبدالرحیم محمد علی ابراهیم حامد و عبدالعزیز شعبان عبدالعزیز هر دو از مصر، عبدالعلیم عبدالرحیم محمد از کنیا و محمد مصطفی از سنگال به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند و به ترتیب ۱۵۰ هزار پوند مصری، ۱۲۰ هزار پوند، ۹۰ هزار پوند و ۸۰ هزار پوند به همراه یک جلد قرآن و تقدیرنامه به آن‌ها اعطا شد.

نفرات برتر رشته سوم این دوره از مسابقه که شامل حفظ کل قرآن به همراه تجوید برای نوجوانان دختر و پسر زیر ۱۲ سال بود، ساره محمد محمد زکریا از مصر، احمد جمال الدین حشیش از مصر و عبدالله تشیکوف از روسیه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و به ترتیب ۱۲۰ هزار پوند مصری، ۸۰ هزار پوند مصری و ۷۰ هزار پوند مصری به همراه یک قرآن و تقدیرنامه دریافت کردند.
 
بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر چهارشنبه 7 فروردین ماه به پایان رسید و طبق سنتی سالانه نفرات برتر این رقابت‌ها، شب گذشته همزمان با شب 29 ماه رمضان تجلیل شدند.
برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن مصر تجلیل شدند
انتهای پیام
 
captcha