کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3816942
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهراء(س)، فهیمه الیاسی، سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) از آغاز مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی از ابتدای تیر آغاز و  به مدت ۱۰ هفته روزهای پنجشنبه ساعت ۸ الی ۱۰ برگزار می‌شود.
الیاسی تصریح کرد: خانم افشارنژاد، استاد حوزه و دانشگاه و از مشاوران مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(ع) در این کارگاه حضور دارد و به تبیین مباحثی چون اصول و سبک‌های فرزندپروری، تله‌های تربیتی والدین و تکنیک‌های افزایش رفتارهای مطلوب می‌پردازد.
سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت یادآور شد: یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه است و عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.
الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان خرداد ۹۸ عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۳۰-۰۲۵ تماس بگیرند.
captcha