تقدیر از مربیان فعال برنامه‌های عقیدتی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی
کد خبر: 3816947
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

تقدیر از مربیان فعال برنامه‌های عقیدتی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ طی مراسم اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از مربیان فعال برنامه‌های عقیدتی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی تقدیر و تجلیل شد.

تقدیر از مربیان فعال برنامه‌های عقیدتی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، امروز، ۱۳ خرداد در مراسم اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در محل نماز خانه سپاه استان با حضور جمعی از کارکنان برگزار شد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه پر خیر و برکتی است، اظهار کرد: در این ماه می‌توان بهره‌های معنوی بسیاری برد و کسب فیض و معرفت داشت.
وی بیان کرد: باید قدر این ماه را بیشتر بدانیم، زیرا انسان وقتی از این ماه خارج می‌شود بیشتر قدر این ماه را می‌داند.
زحمتکش با بیان اینکه بندگان خوب الهی هر ماهشان ماه رمضان و هر روزشان روز عید باید باشد، افزود: این بستگی به عمق بینش انسان دارد که چقدر نسبت به باورهای دینی ایمان داریم، زیرا بعضی اوقات ساده از کنار مسائل مهم گذر می‌کنیم و لازم است که در مسائل مهم تفکر بیشتری داشته باشیم.
وی اظهار کرد: انسان عاقل و خدایی همیشه دیگران را از خود برتر می‌بیند و در همه حوزه‌های طاعات و عبادت، انجام واجبات، ترک محرمات، اعمال و رفتار سعی می‌کند خود را به آن‌ها برساند و این امر موجب دوری خیلی از بدی‌ها از او می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی یکی از پیام‌ها و دستاوردهای مهم ماه رمضان را دریافت اخلاق حسنه و دوری از رذائل برشمرد، خاطرنشان کرد: باید اخلاق و رفتار خود را اصلاح کنیم، زیرا وقتی به این ارزش‌ها می‌رسیم، از کار خود لذت برده و موجب خشنودی خداوند می‌شود.
زحمتکش بیان کرد: بیشتر دعاهای ماه رمضان در حوزه اخلاقیات، تزکیه و خود سازی است و خود روزه هم نتیجه اش باید تقوا باشد که مصداق تقوا هم همین خود سازی است.
گفتنی است، در پایان مراسم از مربیان فعال در برنامه های عقیدتی در ماه رمبارک مضان تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha