محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در قم مشخص شد
کد خبر: 3816959
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در قم مشخص شد

گروه اجتماعی ــ سرپرست پلیس راهور استان قم محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد. 

محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در قم مشخص شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ حسن قیصری، سرپرست پلیس راهور استان قم اظهار کرد: تمهیدات ترافیكی ویژه عید سعید فطر، توسط عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: مراسم باشکوه نماز عید فطر درحرم مطهرحضرت معصومه (س) و سایر مساجد و تکایای سطح شهر برگزار می‌شود.
 
سرپرست پلیس راهور قم ادامه داد: پلیس راهور استان با استفاده از توان صددرصدی خود و با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیكی، پاكسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و برقراری محدودیت عبور و مرور در صورت نیاز در حوزه استحفاظی تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر در مساجد و تکایای سطح شهر اقدام خواهند کرد.
 
سرهنگ قیصری بیان کرد: محدودیت توقف وسایل نقلیه از 2 ساعت قبل از شروع نماز عید فطر از «تقاطع عمار یاسر- آذر به سمت بازار » و بلعکس و نیز از سمت «تقاطع حجتیه بهار به سمت انتهای بلوار بهار» است.
 
سرپرست پلیس راهور استان در پایان ازهمه رانندگان خواست تا همانند سنوات گذشته همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی استان داشته باشند، هم‌چنین برای پارک وسایل نقلیه از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده کرده و در صورت امکان جهت حضور درحرم مطهر با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند.

انتهای پیام

captcha