بازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3816992
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

بازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با حضور در نمایشگاه قرآن تبریز از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی، روز گذشته،‌ 12 خردادماه در سومین روز از برگزاری نمایشگاه قرآن تبریز با حضور در نمایشگاه قرآن از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ایکنا گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن کار مبارکی است و باید مردم را برای بازدید و حضور در نمایشگاه ترغیب کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در‌خصوص کاستی‌های موجود در نمایشگاه نیز افزود: نمایشگاه قرآن بیشتر حالت گزارشی پیدا کرده و بحث‌های آموزشی کمتر است، و باید باید با اطلاع رسانی بیشتر حضور مردم را در نمایشگاه افزایش دهیم تا غرفه دران نیز بتوانند فعالیت‌های خود را معرفی کنند.

مصائبی با بیان اینکه هنور نتوانسته‌ایم نشاط دینی را در جامعه جا بیندازیم و در این زمینه عقب هستیم، ادامه داد: چهره‌های برتر مسابقات قرآنی و نخبگان قرآنی ما باید در نمایشگاه حضور پیدا کنند تا مردم از صحبت‌ها و تجربیات آنها استفاده کنند.

بازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآنبازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآنبازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآنبازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از نمایشگاه قرآن

انتهای پیام

captcha