پس از 30 سال، امام خمینی(ره) روشنگر راه امت و نظام هستند
کد خبر: 3817039
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

پس از 30 سال، امام خمینی(ره) روشنگر راه امت و نظام هستند

گروه سیاست و اقتصاد - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) از مردانی بودند که به حق می‌توان ایشان را مرد خدا نامید، گفت: امروز پس از 30 سال، امام خمینی(ره) روشنگر راه امت و نظام هستند.

پس از 30 سال، امام خمینی(ره) روشنگر راه امت و نظام هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز چهارشنبه 13 خرداد در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که  در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) از مردانی بودند که به حق می‌توان ایشان را مرد خدا نامید، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند شناخت و تحلیل ابعاد شخصیت وجودی ایشان هستیم.
وی با بیان اینکه از ویژگی‌های مهم امام خمینی(ره) تعبد و خداترسی بود، افزود: امام (ره) انس ویژه‌ای با قرآن داشتند. و همواره به تلاوت و تدبر در قرآن می‌پرداختند. این ویژگی‌ها امروز در وجود رهبر معظم انقلاب نیز برجسته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام(ره) توجه ویژه‌ای به مردم داشتند، تصریح کرد: ایشان همدرد مردم بود و به مردم باور داشت و مردم را محرم می‌دانست و از مردم به عنوان بالاترین نیرو یاد می‌کردند. امروز نیز مقام معظم رهبری نیز مردم را باور دارند و برای مردم اهمیت فوق‌العاده ویژه‌ای قائل هستند، به طوری که سیاست‌ها و خط مشی‌های خود را صادقانه با مردم در میان می‌گذارند.
حجت‌الاسلام دولابی ادامه داد: امام خمینی(ره) ترس و واهمه‌ای از دشمن نداشتند، این ویژگی‌ها در شخصیت رهبر معظم انقلاب نیز برجسته است، زیرا یکی از ویژگی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، دشمن شناسی و ثبات قدم بودن در مقابله با دشمنان است.
وی گفت: امام خمینی(ره) خطر آمریکا را از سال‌ها پیش از انقلاب پیش‌بینی و گوش زد کردند و فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست، رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند که نمونه بارز آن قضیه برجام است.
وی با بیان اینکه امروز پس از 30 سال، امام خمینی(ره) روشنگر راه امت و نظام هستند، افزود: مردم ایران تمام معادلات و توطئه‌های دشمن را برهم زده‌اند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد ضعف و سقوط استکبار هستیم. امروز قدرت ایران در همه عرصه بیشتر شده و در عین‌حال قدرت آمریکا روز به روز در حال افول است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران و تاثیرگذاری آن حرکتی مستمرو ماندگار در جهان است و اگر کسی غیر از این تصور کند، قطعا سخت دچار اشتباه شده است.ایران اسلامی امروز افتخار می‌کند که پرچمی را با نام و یاد ائمه اطهار(ع) بلند کرده است و پیش می‌رود.
انتهای پیام

captcha