استقرار 1200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در کرمانشاه
کد خبر: 3817044
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

استقرار 1200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲۰۰ پایگاه در روز عید سعید فطر به منظور جمع آوری زکات فطره در استان مستقر می‌شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه حسین خدرویسی، اظهار کرد: ۱۲۵۲ پایگاه و ستاد در استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر به منظور جمع‌آوری زکات فطره کرمانشاهیان مستقر می‌شود.
وی با بیان اینکه هزار و ۱۱۰۰ پایگاه در مساجد، تکایا و مصلی‌های نماز عید سعید فطر مستقر می‌شوند، افزود: همچنین ۱۲۰ پایگاه دیگر در سطح شهر و روستاهای استان استقرار می‌یابد.
دبیر شورای زکات استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۲ مرکز نیکوکاری در استان نیز آماده دریافت فطریه مردم خیر کرمانشاه هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: پایگاه‌ها و ستادهای کمیته امداد یک روز پیش از عید سعید در مکان‌های از پیش تعیین شده مستقر و تا ظهر روز عید به کار جمع‌آوری فطریه و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.
وی با بیان اینکه این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات استان تنها نهادی است که به کار جمع‌آوری زکات فطره مردم خیر می‌پردازد، عنوان کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته زکات فطریه‌ای که در مصلاهای نماز عید جمع‌آوری می‌شود به صورت مساوی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم خیر استان سال گذشته چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به پایگاه‌ها و ستادهای این نهاد پرداخت کردند.
انتهای پیام

captcha